Changeset 1429
- Timestamp:
- 2010-07-30 10:24:54 (13 years ago)
- Location:
- 2010/30/jojumuho/sYstEmErroR
- Files:
-
- 2 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/30/jojumuho/sYstEmErroR/Peli.cs
r1423 r1429 11 11 Image palikanKuva = LoadImage("Palikka"); 12 12 PlatformCharacter pelaaja1; 13 PlatformCharacter pelaaja2; 13 14 double nopeus = 600; 14 15 double hyppyVoima = 10000; 15 Image pelaajanKuva = LoadImage("hahmo 2"); 16 Image pelaajan1Kuva = LoadImage("hahmo 2"); 17 Image pelaajan2Kuva = LoadImage(""); 18 16 19 bool granaatti1valmis = true; 17 20 Timer granaatinValmistumisAjastin; 18 21 19 List<Weapon> aseet; 22 List<Weapon> pelaajan1aseet; 23 List<Weapon> pelaajan2aseet; 24 20 25 int valitunAseenNumero; 21 26 22 27 protected override void Begin() 23 28 { 24 LuoPelaaja ();29 LuoPelaajat(); 25 30 LuoKentta(); 26 31 LuoPalikka(); … … 60 65 } 61 66 62 PhysicsObject LuoPelaaja() 63 { 67 void LuoPelaajat() 68 { 69 // Pelaaja 1 luominen ja ulkonäkö 64 70 pelaaja1 = new PlatformCharacter(150, 150); 65 71 pelaaja1.Shape = Shapes.Rectangle; … … 70 76 pelaaja1.Color = Color.Lime; 71 77 pelaaja1.CanRotate = false; 78 Image pelaaja1Oikealle = pelaajan1Kuva; 79 Image pelaaja1Vasemmalle = Image.Mirror(pelaaja1Oikealle); 80 pelaaja1.LeftIdleAnimation = new Animation(pelaaja1Vasemmalle); 81 pelaaja1.RightIdleAnimation = new Animation(pelaaja1Oikealle); 82 pelaaja1.LeftWalkingAnimation = new Animation(pelaaja1Vasemmalle); 83 pelaaja1.RightWalkingAnimation = new Animation(pelaaja1Oikealle); 84 85 // Pelaaja 2 luominen ja ulkonäkö 86 pelaaja2 = new PlatformCharacter(150, 150); 87 pelaaja2.Shape = Shapes.Rectangle; 88 pelaaja2.Mass = 4.0; 89 pelaaja2.Color = Color.Green; 90 Add(pelaaja2); 91 pelaaja2.X = -400; 92 pelaaja2.Y = -800; 93 pelaaja2.CanRotate = false; 72 94 73 95 PlasmaCannon plasmaTykki = new PlasmaCannon(180, 100); … … 75 97 plasmaTykki.TimeBetweenUse = new TimeSpan(3000000); 76 98 77 78 79 99 LaserGun laserPyssy = new LaserGun(190, 80); 80 100 laserPyssy.LaserCollision = LaserSadeOsuu; … … 82 102 83 103 Cannon tykki = new Cannon(200, 90); 84 tykki.Power.Value += 1000; 104 tykki.Tag = "tykki"; 105 tykki.Power.Value += 10000000000; 85 106 tykki.CannonBallCollision = KuulaOsuu; 86 tykki.TimeBetweenUse = new TimeSpan(100000000); 87 88 107 tykki.TimeBetweenUse = new TimeSpan(10000000); 89 108 90 109 AssaultRifle pyssy = new AssaultRifle(170, 85); 91 110 pyssy.BulletCollision = AmmusOsuu; 111 pyssy.Ammo.Value = int.MaxValue; 92 112 93 113 Grenade grenade = new Grenade(60.50); 94 95 96 97 aseet = new List<Weapon>(); 98 aseet.Add(pyssy); 99 aseet.Add(tykki); 100 aseet.Add(plasmaTykki); 101 aseet.Add(laserPyssy); 114 pelaajan1aseet = new List<Weapon>(); 115 pelaajan1aseet.Add(pyssy); 116 pelaajan1aseet.Add(tykki); 117 pelaajan1aseet.Add(plasmaTykki); 118 pelaajan1aseet.Add(laserPyssy); 119 120 //pelaajan2aseet = pelaajan1aseet.c 102 121 103 122 // Tässä asetetaan pelaajan alussa oleva ase. … … 106 125 107 126 pelaaja1.Restitution = 0.1; 108 pelaaja1.Image = pelaajanKuva; 109 110 Image pelaajaOikealle = pelaajanKuva; 111 Image pelaajaVasemmalle = Image.Mirror(pelaajaOikealle); 112 113 114 pelaaja1.LeftIdleAnimation = new Animation(pelaajaVasemmalle); 115 pelaaja1.RightIdleAnimation = new Animation(pelaajaOikealle); 116 117 pelaaja1.LeftWalkingAnimation = new Animation(pelaajaVasemmalle); 118 pelaaja1.RightWalkingAnimation = new Animation(pelaajaOikealle); 119 120 return pelaaja1; 127 pelaaja1.Image = pelaajan1Kuva; 128 129 121 130 } 122 131 … … 134 143 Keyboard.Listen(Key.O, ButtonState.Pressed, vaihto, "aseen vaihto", pelaaja1); 135 144 Keyboard.Listen(Key.U, ButtonState.Pressed, granaatti, "kranun heitto", pelaaja1); 145 Keyboard.Listen(Key.I, ButtonState.Down, jetpack, "lentoon", pelaaja1); 136 146 } 137 147 … … 157 167 158 168 valitunAseenNumero++; 159 if (valitunAseenNumero >= aseet.Count)169 if (valitunAseenNumero >= pelaajan1aseet.Count) 160 170 { 161 171 valitunAseenNumero = 0; 162 172 } 163 173 164 pelaaja.Weapon = aseet[valitunAseenNumero];174 pelaaja.Weapon = pelaajan1aseet[valitunAseenNumero]; 165 175 //Add(pelaaja); 166 176 … … 183 193 { 184 194 PhysicsObject ammus = pelaaja.Weapon.Shoot(); 195 Cannon c; 185 196 if (ammus != null) 186 197 { 187 198 ammus.Tag = pelaaja; 188 ammus.Size = new Vector(30, 30); 189 ammus.Velocity = new Vector(ammus.Velocity.X * 2, ammus.Velocity.Y * 2); 199 ammus.Size = new Vector(50, 50); 200 if (pelaaja.Weapon.Tag.ToString() == "tykki") 201 { 202 ammus.IgnoresGravity = true; // Tykin ammuksella ei painovoimaa 203 c = pelaaja.Weapon as Cannon; 204 c.Power.Value += 1000000000; 205 ammus.Velocity = new Vector(ammus.Velocity.X * 4, ammus.Velocity.Y * 2); 206 } 207 else 208 ammus.Velocity = new Vector(ammus.Velocity.X * 2, ammus.Velocity.Y * 2); 190 209 ammus.MaximumLifetime = new TimeSpan(10000000); 191 210 AddCollisionHandler(ammus, KuulaOsuu); … … 248 267 granaatinValmistumisAjastin.Reset(); 249 268 } 269 270 void jetpack(PlatformCharacter pelaaja) 271 { 272 pelaaja.Push(new Vector(0, 50000)); 273 } 274 250 275 } -
2010/30/jojumuho/sYstEmErroR/kentta.txt
r1398 r1429 7 7 = = = = 8 8 = = = = 9 = ===== ======= ====== ======9 = ==== ======= ====== ==== = 10 10 = = = = = = = = 11 11 = ===== = === === = ===== = 12 12 = = = = = 13 13 = = = === = = = 14 = ===== = = ===== = = ======14 = ==== = = ===== = = ==== = 15 15 = = = = ======= = = = = 16 16 = ======= = ========= = ======= = … … 23 23 = = ======= ======= = = 24 24 = = = = = = = = 25 = = = = ================= = = = = 25 26 = = === = = === = = 26 27 = = = = = = 27 28 = = = = = = 28 29 = =========== =========== = 30 = = 29 31 = = = = = = 30 32 = == == == == =
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.