Changeset 1411 for 2010/30/alsiseoi/WorldOfBallcraft/Peli.cs
- Timestamp:
- 2010-07-29 14:54:36 (13 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/30/alsiseoi/WorldOfBallcraft/Peli.cs
r1395 r1411 9 9 PhysicsObject Player1; 10 10 PhysicsObject Player2; 11 11 12 PhysicsObject Vihollinen; 13 12 14 PhysicsObject VasenReuna; 13 15 PhysicsObject OikeaReuna; … … 21 23 22 24 Image olionKuva = LoadImage("nuotio"); 25 Image Karistaja = LoadImage("tulitest"); 26 Image Talentti0 = LoadImage("Talent0"); 23 27 24 28 protected override void Begin() … … 67 71 AlaReuna.IsVisible = true; 68 72 69 PhysicsObjectVihollinen = new PhysicsObject(30.0, 20.0);73 Vihollinen = new PhysicsObject(30.0, 20.0); 70 74 Vihollinen.Color = Color.GreenYellow; 71 75 Vihollinen.X = 100; … … 82 86 nuotio.Image = olionKuva; 83 87 Add(nuotio); 88 89 PhysicsObject tulitest = new PhysicsObject(1.0, 1.0); 90 tulitest.Image = Karistaja; 91 84 92 } 85 93 … … 106 114 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu"); 107 115 Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); 116 117 Keyboard.Listen(Key.NumPad0, ButtonState.Down, LuoTalentit, "Player1: Talent0", Player1 ); 118 //Keyboard.Listen(Key.NumPad0, ButtonState.Released, null, Player1, 119 108 120 } 109 121 … … 135 147 void LuoEfekti() 136 148 { 137 int pMaxMaara = 200; 138 ExplosionSystem rajahdys = new ExplosionSystem(LoadImage("testi"), pMaxMaara); 149 150 Flames liekki = new Flames(Karistaja, 25, Angle.Degrees(270)); 151 liekki.Position = new Vector(300, -200); 152 Add(liekki); 153 154 int pMaxMaara = 1; 155 ExplosionSystem rajahdys = new ExplosionSystem(LoadImage("Talent0"), pMaxMaara); 139 156 Add(rajahdys); 140 157 double x = 0; 141 158 double y = 0; 142 int pMaara = 10; 143 rajahdys.AddEffect(x, y, pMaara); 159 int pMaara = 1; 160 rajahdys.AddEffect(x, y, pMaara); 161 } 144 162 145 Flames liekki = new Flames("tulitest", 25, Angle 90); 146 liekki.Position = new Vector(300, -200); 147 Add(liekki); 148 149 163 void LuoTalentit(PhysicsObject pelaaja) 164 { 165 Vector etaisyys = new Vector(pelaaja.X - Vihollinen.X, pelaaja.Y - Vihollinen.Y); 166 if (etaisyys.Magnitude < 100) 167 { 168 Vihollinen.Destroy(); 169 } 170 150 171 } 151 172 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.