Changeset 1403 for 2010/30/jumakall/The_Bus_Game_Codetest/Peli.cs
- Timestamp:
- 2010-07-29 11:33:40 (13 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/30/jumakall/The_Bus_Game_Codetest/Peli.cs
r1382 r1403 3 3 using Jypeli.Widgets; 4 4 using Jypeli.Assets; 5 using System.Collections.Generic; 5 6 6 7 public class Peli : TopDownPhysicsGame … … 8 9 PhysicsObject laatikko; 9 10 Automobile auto; 11 Dictionary<PhysicsObject, int> ihmisiaPysakilla; 12 int matkustajat; 13 DoubleMeter voimaMittari; 10 14 11 15 protected override void Begin() 12 16 { 13 17 KineticFriction = 0.8; // Asetetaan kitka 18 19 ihmisiaPysakilla = new Dictionary<PhysicsObject, int>(); 14 20 15 21 Automobile auto = new Automobile(40, 20); … … 28 34 29 35 Aloita(); 36 MessageDisplay.Add("Debug viestit käytössä"); 37 38 30 39 31 40 AddCollisionHandler(auto, kasittele); 41 matkustajat = 0; 42 43 //Auton täyttömittari 44 voimaMittari = new DoubleMeter(10); 45 voimaMittari.MaxValue = 30; 46 BarGauge voimaPalkki = new BarGauge(20, 150); 47 voimaPalkki.BindTo(voimaMittari); 48 Add(voimaPalkki); 49 50 51 voimaPalkki.X = (0.88 * Screen.RightSafe); 52 voimaPalkki.Y = (0.94 * Screen.TopSafe); 53 voimaPalkki.BarColor = Color.Green; 54 voimaPalkki.BorderColor = Color.White; 55 voimaPalkki.Angle = Angle.Degrees(90); 56 57 voimaMittari.Value = 0; 58 59 Label tekstikentta = new Label(50.0, 20.0, "Auton tila:"); 60 Add(tekstikentta); 61 tekstikentta.X = Screen.Right - 78; 62 tekstikentta.Y = Screen.Top - 10; 63 64 32 65 33 66 … … 54 87 PhysicsObject laatikko = new PhysicsObject(40.0, 40.0); 55 88 laatikko.Position = RandomGen.NextVector(Level.Right, Level.Bottom, Level.Left, Level.Top); 89 laatikko.Tag = "laatikko"; 56 90 Add(laatikko); 91 92 ihmisiaPysakilla.Add(laatikko, 10); 57 93 } 58 94 59 95 void Aloita() 60 96 { 97 98 61 99 PhysicsObject vasenReuna = Level.CreateLeftBorder(); 62 100 vasenReuna.Restitution = 1.0; … … 80 118 void kasittele(PhysicsObject auto, PhysicsObject kohde) 81 119 { 82 if (kohde == laatikko) 120 121 Explosion rajahdys = new Explosion(10000.0); 122 rajahdys.Position = auto.Position; 123 Add(rajahdys); 124 125 126 if (kohde.Tag == "laatikko") 83 127 { 84 MessageDisplay.Add("Törmäys!!!"); 128 MessageDisplay.Add("Ihmisia pysäkillä" + ihmisiaPysakilla[kohde].ToString()); 129 MessageDisplay.Add("Matkustajia linja-autossa" + matkustajat.ToString()); 130 131 if (ihmisiaPysakilla[kohde] > 0) 132 { 133 matkustajat = matkustajat + ihmisiaPysakilla[kohde]; 134 ihmisiaPysakilla[kohde] = 0; 135 voimaMittari.Value = matkustajat; 136 } 137 else 138 { 139 MessageDisplay.Add("Tämä pysäkki on tyhjä"); 140 } 141 MessageDisplay.Add("Ihmisia pysäkillä" + ihmisiaPysakilla[kohde].ToString()); 142 MessageDisplay.Add("Matkustajia linja-autossa" + matkustajat.ToString()); 143 85 144 } 86 145 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.