Ignore:
Timestamp:
2010-07-29 11:33:28 (9 years ago)
Author:
jyniinin
Message:

jotakin taaaaaas

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2010/30/jyniinin/SeppoPeli/Peli.cs

    r1376 r1402  
    77class Tasohyppely : PhysicsGame 
    88{ 
     9 
     10    Image paikallaanVasemmalle = LoadImage("Seppo 2"); 
     11    Image paikallaanOikealle; 
     12 
     13    Image[] kavelyVasemmalle = LoadImages("seppo 4"); 
     14    Image[] kavelyOikealle; 
     15 
     16 
     17 
     18 
    919    const double nopeus = 200; 
    1020    const double hyppyVoima = 4000; 
    1121 
    1222    PlatformCharacter Seppo; 
    13     PlatformCharacter vihollinen; 
     23    PlatformCharacter norsu; 
    1424    PlatformCharacter tahti; 
     25    PlatformCharacter maali; 
     26 
    1527 
    1628 
     
    1830 
    1931    protected override void Begin() 
     32 
    2033    { 
    2134        Gravity = new Vector(0, -1000); 
     35 
     36        Image paikallaanVasemmalle = LoadImage("heppu1"); 
     37        Image paikallaanOikealle; 
     38 
     39        Image[] kavelyVasemmalle = LoadImages("heppu1", "heppu2", "heppu3"); 
     40        Image[] kavelyOikealle; 
     41 
     42 
     43 
    2244 
    2345        luoKentta(); 
     
    4567        lisaaTaso(-200, -350); 
    4668        lisaaTaso(0, -200); 
    47  
     69  
    4870 
    4971        lisaaPelaajat(); 
    5072        LisaaViholliset(); 
     73  
    5174    } 
     75 
    5276 
    5377    void lisaaTaso(double x, double y) 
     
    6286    void lisaaPelaajat() 
    6387    { 
    64         Seppo = new PlatformCharacter(20, 50); 
     88        Seppo = new PlatformCharacter(30,50); 
    6589        Seppo.Mass = 4.0; 
    6690        Seppo.Image = LoadImage("Seppo"); 
     
    6993 
    7094        Add(Seppo); 
     95 
     96        maali = new PlatformCharacter(120, 130); 
     97        maali.Mass = 4.0; 
     98        maali.Image = LoadImage("Koti Maali"); 
     99        maali.X = 200; 
     100        maali.Y = Level.Bottom + 120; 
     101 
     102        Add(maali); 
    71103    } 
    72104    void LisaaViholliset() 
    73105    { 
    74         vihollinen = new PlatformCharacter(80, 80); 
    75         vihollinen.Mass = 8.0; 
    76         vihollinen.Image = LoadImage("norsu"); 
    77         vihollinen.X = 40; 
    78         vihollinen.Y = Level.Bottom + 420; 
     106        norsu = new PlatformCharacter(80, 80); 
     107        norsu.Mass = 8.0; 
     108        norsu.Image = LoadImage("norsu"); 
     109        norsu.X = 40; 
     110        norsu.Y = Level.Bottom + 420; 
     111        
    79112 
    80         Add(vihollinen); 
     113        
     114        Add(norsu); 
    81115 
    82116       tahti = new PlatformCharacter(40, 40); 
    83        tahti.Mass = 0.5; 
     117       tahti.Mass = 10.0; 
    84118       tahti.Image = LoadImage("tahti"); 
    85119       tahti.X = 100; 
    86120       tahti.Y = Level.Bottom + 320; 
     121       tahti.AngularVelocity = 5.0; 
    87122 
    88123       Add(tahti); 
    89124         
    90125    } 
    91  
    92  
    93  
    94  
    95  
    96  
    97126 
    98127 
     
    111140        ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", Seppo, nopeus); 
    112141        ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Pelaaja hyppää", Seppo, hyppyVoima); 
     142        ControllerOne.Listen(Button.Start, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); 
     143 
    113144    } 
    114145 
     
    120151    void hyppaa(PlatformCharacter hahmo, double voima) 
    121152    { 
    122         hahmo.Jump(voima);  
     153        hahmo.Jump(voima  );  
    123154    } 
    124155 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.