Changeset 1380
- Timestamp:
- 2010-07-28 14:56:04 (13 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/30/jojumuho/sYstEmErroR/Peli.cs
r1369 r1380 7 7 public class Peli : PhysicsGame 8 8 { 9 const int ruudunLeveys = 60;10 const int ruudunKorkeus = 60;9 const int ruudunLeveys = 90; 10 const int ruudunKorkeus = 90; 11 11 Image palikanKuva = LoadImage("Palikka"); 12 12 PlatformCharacter pelaaja1; 13 13 double nopeus = 600; 14 double hyppyVoima = 8000;14 double hyppyVoima = 10000; 15 15 16 16 17 17 protected override void Begin() 18 { 18 { 19 LuoPelaaja(); 19 20 LuoKentta(); 20 21 LuoPalikka(); 21 LuoPelaaja();22 22 23 Gravity = new Vector(0, -800); 23 24 Gravity = new Vector(0, -1200); 24 25 25 26 LisaaNappaimet(); … … 28 29 29 30 Level.CreateBorders(1.0, false); 30 Level.BackgroundColor = Color. Maroon;31 Level.BackgroundColor = Color.Black; 31 32 32 33 … … 38 39 ruudut.Insert(ruudunLeveys, ruudunKorkeus); 39 40 40 41 41 42 42 43 … … 46 47 PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(ruudunLeveys, ruudunKorkeus); 47 48 palikka.Image = palikanKuva; 49 palikka.Tag = "palikka"; 50 palikka.Restitution = 0.1; 48 51 return palikka; 49 52 … … 56 59 pelaaja1.Mass = 4.0; 57 60 Add(pelaaja1); 61 pelaaja1.X = -200; 62 pelaaja1.Y = -400; 58 63 pelaaja1.Color = Color.Lime; 59 pelaaja1.X = -100;60 pelaaja1.Y = -100;61 64 pelaaja1.CanRotate = false; 62 65 PlasmaCannon plasmaTykki = new PlasmaCannon(180, 100); 63 66 pelaaja1.Weapon = plasmaTykki; 64 67 plasmaTykki.PlasmaParticleCollision = PlasmaPalloOsuu; 65 68 pelaaja1.Restitution = 0.1; 66 69 67 70 return pelaaja1; … … 96 99 void Ammu(PlatformCharacter pelaaja) 97 100 { 98 pelaaja.Weapon.Shoot(); 99 101 PhysicsObject ammus = pelaaja.Weapon.Shoot(); 102 if (ammus != null) 103 { 104 ammus.Tag = pelaaja; 105 ammus.Size = new Vector(30, 30); 106 } 100 107 101 108 } … … 103 110 void PlasmaPalloOsuu(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 104 111 { 105 112 if (ammus.Tag != kohde && kohde.Tag.ToString() != "palikka") 113 { 114 kohde.Destroy(); 115 } 106 116 } 107 117
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.