Ignore:
Timestamp:
2010-07-09 11:06:09 (11 years ago)
Author:
paaaanro
Message:

valmis

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2010/27/viaawipi/samsh cubes/Peli.cs

    r1195 r1215  
    2727    protected override void Begin() 
    2828    { 
     29 
     30 
    2931        isku1 = new IntMeter(0); 
    3032        isku2 = new IntMeter(0); 
     
    3941    void seuraavaKentta() 
    4042    { 
     43 
    4144        ClearAll(); 
     45        MediaPlayer.Play("sm26"); 
    4246 
    4347        isku1 = new IntMeter(20); 
     
    7781         
    7882        Timer ajastin = new Timer(); 
    79         ajastin.Interval = 1; 
     83        ajastin.Interval = 10; 
    8084        ajastin.Trigger += HeitaKranaatti; 
    8185        Add(ajastin); 
     
    121125        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu oikealle", pelaaja1, nopeus); 
    122126        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Hyppää", pelaaja1, hyppyVoima); 
    123         Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Pressed, iske1, "tiputa"); 
     127        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Pressed, iske1, "hit"); 
    124128 
    125129 
     
    129133        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu oikealle", pelaaja2, nopeus); 
    130134        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Hyppää", pelaaja2, hyppyVoima); 
    131         Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Pressed, iske2, "tiputa"); 
     135        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Pressed, iske2, "hit"); 
    132136         
    133         Keyboard.Listen(Key.Enter, ButtonState.Pressed, seuraavaKentta , "Hyppää"); 
    134  
    135  
    136         lisaaGamePadNappaimet(ControllerOne); 
    137     } 
    138  
    139     void lisaaGamePadNappaimet(GamePad controller) 
    140     { 
    141         controller.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä"); 
    142  
    143         controller.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", pelaaja1, -nopeus); 
    144         controller.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", pelaaja1, nopeus); 
    145         controller.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyVoima); 
     137        Keyboard.Listen(Key.Enter, ButtonState.Pressed, seuraavaKentta , "restart"); 
    146138    } 
    147139 
     
    154146    { 
    155147        hahmo.Jump(voima); 
     148        PlaySound("power beam"); 
     149        
     150 
    156151    } 
    157152 
     
    179174            isku1.Value +=RandomGen.NextInt(1,10); 
    180175            pelaaja2.Hit(new Vector(aba.X * isku1, aba.Y * isku1)); 
     176            PlaySound("plzbmfire"); 
    181177        } 
    182178 
     
    190186            isku2.Value += RandomGen.NextInt(1, 10); 
    191187            pelaaja1.Hit(new Vector(aba.X * isku2, aba.Y * isku2)); 
     188            PlaySound("icebfire"); 
    192189        } 
    193190 
     
    195192    void HeitaKranaatti(Timer sender) 
    196193    { 
    197        
    198         Explosion rajahdys = new Explosion(RandomGen.NextDouble(10,50)); 
    199         rajahdys.X = RandomGen.NextDouble(Level.Left, Level.Right); 
    200         rajahdys.Force = 500; 
    201         rajahdys.Y = RandomGen.NextDouble(Level.Left, Level.Right); 
    202         Add(rajahdys); 
     194        for (int i = 0; i < RandomGen.NextInt(1, 100); i++) 
     195        { 
     196 
     197 
     198            Grenade kranaatti = new Grenade(RandomGen.NextDouble(0.5,4)); 
     199            kranaatti.X = RandomGen.NextDouble(Level.Left, Level.Right); 
     200            kranaatti.Y = Level.Top - 10; 
     201            kranaatti.FuseTime = TimeSpan.FromSeconds(RandomGen.NextDouble(0,3.0)); 
     202            kranaatti.ExplosionForce = 2500; 
     203            kranaatti.ExplosionRadius = 50; 
     204            kranaatti.ExplosionSpeed = 100; 
     205 
     206            Add(kranaatti); 
     207            Vector heittoVoima = Vector.FromLengthAndAngle(RandomGen.NextDouble(5000, 10000), Angle.Degrees(RandomGen.NextDouble(180, 360))); 
     208            kranaatti.Hit(heittoVoima); 
     209        } 
     210 
    203211 
    204212    } 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.