Changeset 121 for sara_h/Labyrintti


Ignore:
Timestamp:
2009-07-23 11:28:08 (10 years ago)
Author:
samafrha
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • sara_h/Labyrintti/Peli.cs

    r101 r121  
    1919namespace Labyrintti 
    2020{ 
    21     public class Peli : PhysicsGame 
     21    public class Peli : WindowsGame 
    2222    { 
    2323 
    24         PhysicsObject pallo1; 
    25         PhysicsObject pallo2; 
    26  
     24        GameObject pallo1; 
     25        GameObject pallo2;         
    2726 
    2827        protected override void LoadContent() 
     
    3130            pallo2 = LuoPallo(); 
    3231            AsetaOhjaimet(); 
    33             Level.CreateBorder(); 
     32            //Level.CreateBorder();             
    3433        } 
    3534 
    3635        void AsetaOhjaimet() 
    3736        { 
     37 
    3838            //Pelaajan 1 näppäimet 
    39                 Controls.Listen(Keys.W, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu ylöspäin", pallo1, 0, 4000); 
    40                         Controls.Listen(Keys.S, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu alaspäin", pallo1, 0, -4000); 
    41             Controls.Listen(Keys.A, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu vasemmalle", pallo1, -4000, 0); 
    42                         Controls.Listen(Keys.D, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu oikealle", pallo1, 4000, 0); 
     39                Controls.Listen(Keys.W, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu ylöspäin", pallo1, 0, 1000); 
     40            //Controls.Listen(Keys.W, ButtonPosition.Released, PysaytaLiike, null, pallo1); 
     41                        Controls.Listen(Keys.S, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu alaspäin", pallo1, 0, -1000); 
     42            Controls.Listen(Keys.A, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu vasemmalle", pallo1, -1000, 0); 
     43                        Controls.Listen(Keys.D, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu oikealle", pallo1, 1000, 0); 
    4344 
    4445        } 
     
    4748        { 
    4849            IShape ympyra = Shapes.CreateCircle(20.0); 
    49             PhysicsObject pallo = new PhysicsObject(10.0, ympyra); 
     50            GameObject pallo = new GameObject(ympyra); 
    5051            pallo.X = -200.0; 
    5152            pallo.Y = 0.0; 
    52             pallo.Restitution = 1.0; 
     53            //pallo.Restitution = 1.0; 
    5354            Level.Objects.Add(pallo); 
    5455            return pallo; 
     
    5657 
    5758 
    58  
    59  
    60  
    6159        Boolean LiikutaPalloa(ControlEvent e) 
    6260        { 
    63             PhysicsObject p = e.Parameter0.ToPhysicsObject(); 
    64             Vector2D impulssi = new Vector2D(e.Parameter1.ToDouble(), e.Parameter2.ToDouble()); 
    65             p.Hit(impulssi);  
     61            GameObject p = e.Parameter0.ToGameObject(); 
     62            //Vector2D impulssi = new Vector2D(e.Parameter1.ToDouble(), e.Parameter2.ToDouble()); 
     63            //p.Push(impulssi);  
     64             
    6665            return false; 
    6766        } 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.