Changeset 1209 for 2010/27/anlakane


Ignore:
Timestamp:
2010-07-08 23:03:45 (9 years ago)
Author:
anlakane
Message:

Pitihän se laskuri vielä tehä. Kun peli päättyy niin viimeiseksi palanut nappi vielä sammuu, pitää keksiä joku tapa clearata singleshot ajastin.

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2010/27/anlakane/Nopeuspeli/Peli.cs

    r1208 r1209  
    1515    Timer aikaaPainaaUuttaNappia; 
    1616 
     17    Label pistenaytto; 
     18 
    1719    int painikkeidenMaara; 
    1820    int montakoPainikettaPainettu; 
     
    2931        LisaaNappaimet(); 
    3032        LisaaPainikkeet(); 
     33        LuoAjastimet(); 
     34 
     35        LisaaPistenaytto(); 
    3136        AloitaPeli(); 
    3237 
     38    } 
     39 
     40    void LuoAjastimet() 
     41    { 
     42        painikkeidenSytytin = new Timer(); 
     43        painikkeidenSytytin.Trigger += SytytaJokinPainike; 
     44        Add(painikkeidenSytytin); 
     45 
     46        nopeutusAjastin = new Timer(); 
     47        nopeutusAjastin.Interval = 5; 
     48        nopeutusAjastin.Trigger += NopeutaPelia; 
     49        Add(nopeutusAjastin); 
     50 
     51        aikaaPainaaUuttaNappia = new Timer(); 
     52        aikaaPainaaUuttaNappia.Interval = 3; 
     53        aikaaPainaaUuttaNappia.Trigger += PeliPaattyy; 
     54        Add(aikaaPainaaUuttaNappia); 
     55 
     56    } 
     57 
     58 
     59    void LisaaPistenaytto() 
     60    { 
     61        pistenaytto = new Label(montakoPainikettaPainettu.ToString()); 
     62        pistenaytto.Position = new Vector(0, -200); 
     63        pistenaytto.TextColor = Color.White; 
     64        Add(pistenaytto); 
    3365    } 
    3466 
     
    83115            painamattomat.RemoveAt(0); 
    84116            aikaaPainaaUuttaNappia.Reset(); 
     117            pistenaytto.Text = (++montakoPainikettaPainettu).ToString(); 
    85118        } 
    86119    } 
     
    88121    void PeliPaattyy(Timer t) 
    89122    { 
    90         ClearTimers(); 
     123        painikkeidenSytytin.Stop(); 
     124        nopeutusAjastin.Stop(); 
     125        aikaaPainaaUuttaNappia.Stop(); 
     126        painamattomat.Clear(); 
    91127        for (int i = 0; i < painikkeet.Count; i++) 
    92128            Sytyta(painikkeet[i], i); 
     129        Keyboard.Listen(Key.Enter, ButtonState.Pressed, AloitaPeli, null); 
    93130    } 
    94131 
    95132    void AloitaPeli() 
    96133    { 
    97         painikkeidenSytytin = new Timer(); 
     134        for (int i = 0; i < painikkeet.Count; i++) 
     135        { 
     136            Sammuta(i); 
     137        } 
     138        montakoPainikettaPainettu = 0; 
     139        pistenaytto.Text = "0"; 
    98140        painikkeidenSytytin.Interval = 1; 
    99         painikkeidenSytytin.Trigger += SytytaJokinPainike; 
    100         Add(painikkeidenSytytin); 
    101141        painikkeidenSytytin.Start(); 
    102  
    103         nopeutusAjastin = new Timer(); 
    104         nopeutusAjastin.Interval = 5; 
    105         nopeutusAjastin.Trigger += NopeutaPelia; 
    106         Add(nopeutusAjastin); 
    107142        nopeutusAjastin.Start(); 
    108  
    109         aikaaPainaaUuttaNappia = new Timer(); 
    110         aikaaPainaaUuttaNappia.Interval = 3; 
    111         aikaaPainaaUuttaNappia.Trigger += PeliPaattyy; 
    112         Add(aikaaPainaaUuttaNappia); 
    113143        aikaaPainaaUuttaNappia.Start(); 
    114144    } 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.