Changeset 1184
- Timestamp:
- 2010-07-08 14:02:53 (13 years ago)
- Location:
- 2010/27/julkivim
- Files:
-
- 3 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/27/julkivim/CCCP/FysiikkaPeli1/Peli.cs
r1180 r1184 17 17 18 18 ABC(); 19 ControllerOne.Vibrate(1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 999999.0);19 ControllerOne.Vibrate(1.0, 1.0, 1.0, 1.0, .5); 20 20 } 21 21 AssaultRifle pyssy; … … 53 53 kissa = new PhysicsObject(100, 200); 54 54 kissa.Tag = "pelaaja"; 55 kissa.Angle = Angle.Degrees(0); 55 56 Add(kissa); 56 57 pyssy = new AssaultRifle(100, 100); … … 61 62 62 63 kissa.Add(pyssy); 64 kissa.CanRotate = false; 63 65 pyssy.Ammo.Value = 500; 64 66 kissa.Color = Color.Black; … … 73 75 ControllerOne.Listen(Button.DPadDown, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000)); 74 76 ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä."); 75 ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Down, pyssy.Use, "ammu");77 ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Down, ammuAseella, "ammu"); 76 78 77 79 Mouse.IsCursorVisible = true; … … 85 87 if (ammus != null) 86 88 { 87 ammus.Size = new Vector(50, 50); 89 ammus.Tag = "ammus"; 90 ammus.IgnoresCollisionResponse = true; 91 ammus.IgnoresExplosions = true; 92 ammus.Size = new Vector(65, 20); 88 93 ammus.Image = LoadImage("bullet"); 94 ammus.IgnoresGravity = true; 89 95 //ammus.Hit(new Vector(200, 0)); 90 96 //Add(ammus); … … 100 106 101 107 } 108 102 109 void KuunteleLiiketta(AnalogState hiirenTila) 103 110 { 104 Vector suunta = Mouse.PositionOnWorld - pyssy.Position; 111 Vector suunta = Mouse.PositionOnWorld - pyssy.AbsolutePosition; 112 113 105 114 115 MessageDisplay.Add("Hiiren suunta: " + suunta.Angle.Degree + " pyssyn kulma: " + pyssy.AbsoluteAngle.Degree); 116 106 117 pyssy.Angle = suunta.Angle; 107 118 } 119 108 120 void ammusOsuu(PhysicsObject ammus, PhysicsObject toinen) 109 121 { 110 if (toinen.Tag.ToString() != "pelaaja" )122 if (toinen.Tag.ToString() != "pelaaja" && toinen.Tag.ToString() != "ammus") 111 123 { 112 124 ammus.Destroy();
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.