Changeset 1166 for 2010/27/julkivim


Ignore:
Timestamp:
2010-07-08 10:22:15 (10 years ago)
Author:
jovaantt
Message:
 
Location:
2010/27/julkivim/CCCP/FysiikkaPeli1
Files:
2 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2010/27/julkivim/CCCP/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.csproj

    r1160 r1166  
    5959    <Reference Include="Jypeli2, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, processorArchitecture=x86"> 
    6060      <SpecificVersion>False</SpecificVersion> 
    61       <HintPath>..\..\lib\Jypeli2.dll</HintPath> 
     61      <HintPath>..\..\..\lib\Jypeli2.dll</HintPath> 
    6262    </Reference> 
    6363    <Reference Include="Microsoft.Xna.Framework, Version=3.1.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=6d5c3888ef60e27d" /> 
  • 2010/27/julkivim/CCCP/FysiikkaPeli1/Peli.cs

    r1165 r1166  
    1515            LuoKentta(); 
    1616            Gravity = new Vector(0.0, -1000.0); 
    17             // Muutos 
    1817             
    1918            ABC(); 
    2019            ControllerOne.Vibrate(1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 999999.0); 
    2120        } 
    22  
     21        AssaultRifle pyssy; 
    2322        void LuoKentta() 
    2423        { 
     
    4241    PhysicsObject LuoPalikka() 
    4342        { 
    44             PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(500.0, 500.0); 
     43            PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 20.0); 
    4544            Add(palikka); 
    4645            palikka.Color = Color.Black; 
     
    5251       void ABC() 
    5352        { 
    54             kissa = new PhysicsObject(100, 100,Shapes.Rectangle, CollisionShapeQuality.FromValue(1.0)); 
     53            kissa = new PhysicsObject(100, 200); 
    5554            Add(kissa); 
     55            pyssy = new AssaultRifle(100, 100); 
     56            kissa.Add(pyssy); 
     57            pyssy.Ammo.Value = 500; 
    5658 
    5759            Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0)); 
     
    6567            ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä."); 
    6668            ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0)); 
     69            Mouse.IsCursorVisible = true; 
     70            Mouse.ListenMovement(0.1, KuunteleLiiketta, null); 
    6771       }  
    6872 
     
    7478             
    7579        } 
     80        void KuunteleLiiketta(AnalogState hiirenTila) 
     81        { 
     82            Vector suunta = Mouse.PositionOnWorld - pyssy.Position; 
    7683 
     84            pyssy.Angle = suunta.Angle; 
     85        } 
    7786        void LiikutaPelaajaa(AnalogState tatinTila) 
    7887        { 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.