Ignore:
Timestamp:
2010-07-07 11:32:02 (11 years ago)
Author:
jomiilri
Message:

Paransin kenttää.

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2010/27/jomiilri/Duel/Peli.cs

    r1108 r1131  
    66public class Peli : PhysicsGame 
    77{ 
    8     PhysicsObject pelaaja1; 
     8    PlatformCharacter p1; 
     9    PlatformCharacter p2; 
     10 
    911 
    1012    const int ruudunLeveys = 32; 
     
    1416    { 
    1517        LuoKentta(); 
     18        AloitaPeli(); 
     19        IsFullScreen = true; 
     20        p1 = LuoHahmo(); 
     21        Add(p1); 
     22        LuoOhjaimet(); 
    1623    } 
    1724 
     25    void AloitaPeli() 
     26    { 
     27        GameObject alareuna = Level.CreateBottomBorder(); 
     28        GameObject ylareuna = Level.CreateTopBorder(); 
     29        alareuna.Image = LoadImage("tausta1"); 
     30        ylareuna.Image = LoadImage("tausta1"); 
     31 
     32        //Level.Background.Image = LoadImage("taustakuva1"); 
     33        //Level.Background.FitToLevel(); 
     34 
     35        Camera.ZoomToLevel(); 
     36    } 
     37     
    1838    void LuoKentta() 
    1939    { 
     
    2848        PhysicsObject seina = PhysicsObject.CreateStaticObject(32.0, 32.0); 
    2949        seina.Shape = Shapes.Rectangle; 
    30         seina.Color = Color.Gray; 
     50        seina.Image = LoadImage("tausta1"); 
    3151        return seina; 
    3252    } 
    3353 
     54    PlatformCharacter LuoHahmo() 
     55    { 
     56        PlatformCharacter ukko = new PlatformCharacter(32, 32); 
     57 
     58        return ukko; 
     59    } 
     60 
     61    void LiikutaPelaajaa() 
     62    { 
     63 
     64    } 
     65 
     66    void LuoOhjaimet() 
     67    { 
     68        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null); 
     69        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null); 
     70        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null); 
     71        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null); 
     72    } 
     73 
    3474} 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.