Changeset 101


Ignore:
Timestamp:
2009-07-22 14:01:58 (10 years ago)
Author:
samafrha
Message:
 
Location:
sara_h
Files:
11 added
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • sara_h/Labyrintti/Peli.cs

    r86 r101  
    2828        protected override void LoadContent() 
    2929        { 
    30            pallo1 = LuoPallo();   
     30            pallo1 = LuoPallo(); 
    3131            pallo2 = LuoPallo(); 
    32              AsetaOhjaimet(); 
     32            AsetaOhjaimet(); 
     33            Level.CreateBorder(); 
    3334        } 
    3435 
    35 private void AsetaOhjaimet() 
    36 { 
    37     Controls.Listen(Keys.A, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, pallo1, pallonNopeus); 
    38               Controls.Listen(Keys,Z ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, pallo1, -pallonNopeus); 
    39              Controls.Listen(Keys.Up, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, pallo2, -pallonNopeus); 
    40              Controls.Listen(Keys.Down, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, pallo2, -pallonNopeus); 
    41          
    42 }    
    43      
    44          PhysicsObject LuoPallo() 
     36        void AsetaOhjaimet() 
    4537        { 
     38            //Pelaajan 1 näppäimet 
     39                Controls.Listen(Keys.W, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu ylöspäin", pallo1, 0, 4000); 
     40                        Controls.Listen(Keys.S, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu alaspäin", pallo1, 0, -4000); 
     41            Controls.Listen(Keys.A, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu vasemmalle", pallo1, -4000, 0); 
     42                        Controls.Listen(Keys.D, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu oikealle", pallo1, 4000, 0); 
    4643 
    47             IShape ympyra = Shapes.CreateCircle( 20.0 ); 
    48             PhysicsObject pallo = new PhysicsObject( 10.0, ympyra ); 
     44        } 
     45 
     46        PhysicsObject LuoPallo() 
     47        { 
     48            IShape ympyra = Shapes.CreateCircle(20.0); 
     49            PhysicsObject pallo = new PhysicsObject(10.0, ympyra); 
    4950            pallo.X = -200.0; 
    5051            pallo.Y = 0.0; 
    5152            pallo.Restitution = 1.0; 
    52             Level.Objects.Add( pallo ); 
    53        return pallo; 
    54         }  
    55            
    56      
    57    
     53            Level.Objects.Add(pallo); 
     54            return pallo; 
     55        } 
    5856 
    59      
    60     bool LiikutaPalloa( ControlEvent e ) 
    61     { 
     57 
     58 
     59 
     60 
     61        Boolean LiikutaPalloa(ControlEvent e) 
     62        { 
     63            PhysicsObject p = e.Parameter0.ToPhysicsObject(); 
     64            Vector2D impulssi = new Vector2D(e.Parameter1.ToDouble(), e.Parameter2.ToDouble()); 
     65            p.Hit(impulssi);  
     66            return false; 
     67        } 
    6268    } 
     69} 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.