Changeset 1005 for 2010/24/sijoseha/EfektiDemo
- Timestamp:
- 2010-06-18 14:32:21 (11 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/24/sijoseha/EfektiDemo/Peli.cs
r1004 r1005 7 7 public class Peli : PhysicsGame 8 8 { 9 ExplosionSystem rajahdys1, rajahdys2 ;9 ExplosionSystem rajahdys1, rajahdys2, rajahdys3, rajahdys4; 10 10 Flames liekki1, liekki2; 11 11 protected override void Begin() … … 15 15 Image glow = LoadImage("Red"); 16 16 Image glow2 = LoadImage("Yellow"); 17 rajahdys1 = new ExplosionSystem(expl, 2000); 18 rajahdys2 = new ExplosionSystem(expl, 2000); 17 rajahdys1 = new ExplosionSystem(expl, 1000); 18 rajahdys2 = new ExplosionSystem(expl, 1000); 19 rajahdys3 = new ExplosionSystem(glow, 1000); 20 rajahdys4 = new ExplosionSystem(glow2, 10); 19 21 liekki1 = new Flames(glow, 400, Angle.Degrees(270)); 20 22 liekki2 = new Flames(glow2, 400, Angle.Degrees(270)); … … 23 25 rajahdys2.MinVelocity = 10; 24 26 rajahdys2.MaxVelocity = 20; 25 Add(rajahdys1); 26 Add(rajahdys2); 27 rajahdys3.MinLifetime = .5; 28 rajahdys3.MaxLifetime = .8; 29 rajahdys3.MinVelocity = 150; 30 rajahdys3.MaxVelocity = 300; 31 rajahdys4.MinLifetime = 1.5; 32 rajahdys4.MaxLifetime = 2.8; 33 rajahdys4.MinVelocity = 1; 34 rajahdys4.MaxVelocity = 2; 35 //Add(rajahdys1); 36 //Add(rajahdys2); 37 //Add(rajahdys3); 38 //Add(rajahdys4); 27 39 Add(liekki1); 28 Add(liekki2);40 //Add(liekki2); 29 41 30 42 Timer t = new Timer(); … … 46 58 t2.Start(); 47 59 60 Timer t3 = new Timer(); 61 t3.Interval = .01; 62 t3.Trigger += new Timer.TriggerHandler(t_Trigger4); 63 Add(t3); 64 t3.Start(); 65 48 66 //TODO: Alusta peli tässä 49 67 } … … 52 70 { 53 71 rajahdys1.AddEffect(RandomGen.NextDouble(Level.Left, Level.Right), RandomGen.NextDouble(Level.Top, Level.Bottom), 30); 72 rajahdys3.AddEffect(RandomGen.NextDouble(Level.Left, Level.Right), RandomGen.NextDouble(Level.Top, Level.Bottom), 30); 54 73 } 55 74 … … 64 83 liekki2.AddEffect(200, 0, 2); 65 84 } 85 86 void t_Trigger4(Timer sender) 87 { 88 rajahdys4.AddEffect(RandomGen.NextDouble(Level.Left, Level.Right), RandomGen.NextDouble(Level.Top, Level.Bottom), 1); 89 } 66 90 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.