source: anniina_s/FysiikkaPeli1/Peli.cs @ 59

Revision 59, 1.0 KB checked in by sajennia, 11 years ago (diff)

mä osaan tehä pallon!!! =D

Line 
1#region Usings
2using System;
3using System.Collections.Generic;
4using System.Linq;
5using Microsoft.Xna.Framework;
6using Microsoft.Xna.Framework.Audio;
7using Microsoft.Xna.Framework.Content;
8using Microsoft.Xna.Framework.Graphics;
9using Microsoft.Xna.Framework.Input;
10using Microsoft.Xna.Framework.Media;
11using Jypeli;
12using Jypeli.ScreenObjects;
13using Jypeli.Assets;
14using AdvanceMath;
15using Physics2DDotNet;
16using Physics2DDotNet.Shapes;
17#endregion
18
19namespace FysiikkaPeli1
20{
21    public class Peli : PhysicsGame
22    {
23        protected override void LoadContent()
24        {
25            //TODO: Alusta peli tässä
26            int luku = AnnaLuku();
27            int luku2  = laskeyhteen(4337,265 );
28         
29            MessageDisplay.Add(luku.ToString()); 
30            MessageDisplay.Add(luku2.ToString());
31        }
32        int AnnaLuku()
33        {
34            return 8;
35        }
36        int laskeyhteen(int luku1, int luku2)
37
38        {
39           
40            return luku1+luku2;
41        }
42    }
43}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.