source: 2018/26/OttoJ/SplitScreen/Varikuutio/Varikuutio.cs @ 9821

Revision 9821, 968 bytes checked in by paritala, 11 months ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Widgets;
7
8public class Varikuutio : Game
9{
10    const int MAX = 100;
11    public override void Begin()
12    {
13       
14        // Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
15
16        for (int i = 0; i < MAX; i++)
17        {
18            for (int j = 0; j < MAX; j++)
19            {
20                LuoNelio(i, j);
21            }
22        }
23
24        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
25        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
26    }
27
28    private void LuoNelio(int i, int j)
29    {
30        GameObject n = new GameObject(Screen.Width / MAX, Screen.Height / MAX);
31        n.X = Screen.Left + n.Width + Screen.Width * i / MAX;
32        n.Y = Screen.Bottom + n.Height + Screen.Height * j / MAX;
33        n.Color = new Color(0, i * 255/MAX, j * 255/MAX);
34        Add(n);
35    }
36}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.