source: 2017/30/SamuliR/SpeedFloat/SpeedFloat/SpeedFloat/SpeedFloat.cs @ 9097

Revision 9097, 1.4 KB checked in by npo17_57, 2 years ago (diff)

aloitin tason tekemisen paint.netillä.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class SpeedFloat : PhysicsGame
10{
11    PhysicsObject timantti;
12
13    public override void Begin()
14
15
16
17    {
18        Camera.ZoomToLevel();
19
20        Level.Background.Color = Color.Black;
21
22        Level.Background.CreateStars();
23
24         timantti = new PhysicsObject(50.0, 50.0);
25        timantti.Color = Color.Aqua;
26        timantti.Shape = Shape.Diamond;
27        Add(timantti);
28
29        // AddCollisionHandler(salama, CollisionHandler.ExplodeBoth(200, true);                                                                           
30
31        // Camera.Follow(timantti);
32
33        Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed, Pause, "Pysäyttää pelin");
34
35        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Lopeta peli");
36
37        LiikutaPelaajaa(new Vector(10000, 0));
38       
39        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down,
40          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000));
41        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down,
42          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000));
43    }
44
45    void LiikutaPelaajaa(Vector vektori)
46    {
47        timantti.Push(vektori);
48
49    }
50
51    void LuoKentta()
52    {
53        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("Kuvataso")
54    }
55
56}
57
58
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.