source: 2017/27/MikaelL/Avaruuspeli/Avaruuspeli/Avaruuspeli/Avaruuspeli.cs @ 8907

Revision 8907, 1.5 KB checked in by npo17_33, 2 years ago (diff)

tein meteorit ja alukset

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Avaruuspeli : PhysicsGame
10{
11    Image kivenKuva = LoadImage("kivi");
12    Image taustakuva = LoadImage("taustakuva");
13    public override void Begin()
14    {
15        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
16        Level.Width = Window.Width;
17        Level.Height = Window.Height;
18        Level.Background.Image = taustakuva;
19
20        Level.Background.FitToLevel();
21
22        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
23        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
24
25        LuoKivi(100, 50);
26        LuoKivi(50, 100);
27        LuoKivi(29, 58);
28        LuoKivi(50, 79);
29        LuoKivi(79, 600);
30        LuoKivi(600, 200);
31        LuoKivi(400, 129);
32        LuoKivi(50, 600);
33
34        LuoAvaruusalus(10, 10);
35        LuoAvaruusalus(100, 100);
36
37
38
39    }
40
41    void LuoKivi(double x, double y)
42    {
43
44        PhysicsObject kivi = new PhysicsObject(100, 100);
45        kivi.Shape = Shape.Rectangle;
46        Add(kivi);
47        kivi.Image = kivenKuva;
48        kivi.X = x;
49        kivi.Y = y;
50
51   
52
53    }
54
55    void LuoAvaruusalus(double x, double y)
56    {
57        PhysicsObject avaruusalus = new PhysicsObject(40, 20);
58        avaruusalus.Shape = Shape.Rectangle;
59        Add(avaruusalus);
60        avaruusalus.X = x;
61        avaruusalus.Y = y;
62    }
63}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.