source: 2017/24/TomiK/AvaruusTaistelu/AvaruusTaistelu/AvaruusTaistelu/AvaruusTaistelu.cs @ 8630

Revision 8630, 2.3 KB checked in by npo17_15, 6 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class AvaruusTaistelu : PhysicsGame
10{   Image Asteroidkuva = LoadImage("Asteroidi");
11    Image Rakettikuva = LoadImage("Raketti");
12    PhysicsObject asteroid;
13    Vector nopeusYlos = new Vector(0, 200);
14    Vector nopeusAlas = new Vector(0, -200);
15    Vector nopeusVasemmalle = new Vector(-200, 0);
16    Vector nopeusOikealle = new Vector(200, 0);
17    PhysicsObject alus;
18    public override void Begin()
19    {
20        Level.CreateBorders();
21
22        Mouse.IsCursorVisible = true;
23       
24        alus = new PhysicsObject(40.0, 60.0);
25        Add(alus);
26        alus.Image = Rakettikuva;
27        Camera.Follow(alus);
28
29        asteroid = new PhysicsObject(100.0, 100.0);
30        asteroid.Image = Asteroidkuva;
31
32        Add(asteroid);
33        Level.Background.Color = Color.Blue;
34
35        ohjaimet();
36
37       
38        AssaultRifle pelaajan1Ase;
39
40        pelaajan1Ase = new AssaultRifle(30, 10);
41        pelaajan1Ase.Ammo.Value = 100;
42      //ammus.Size *= 3;
43      //ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0
44
45
46       
47
48    }
49
50    void ohjaimet()
51    {
52        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
53
54        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, asetanopeus, " Liikuta alusta ylös", alus, nopeusYlos);
55        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, asetanopeus, null, alus, Vector.Zero);
56        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, asetanopeus, " Liikuta alusta alas", alus, nopeusAlas);
57        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, asetanopeus, null, alus, Vector.Zero);
58        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, asetanopeus, " Liikuta alusta vasemmalle", alus, nopeusVasemmalle);
59        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, asetanopeus, null, alus, Vector.Zero);
60        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, asetanopeus, " Liikuta alusta oikealle", alus, nopeusOikealle);
61        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, asetanopeus, null, alus, Vector.Zero);
62       // Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed,);
63    }
64
65    void asetanopeus(PhysicsObject alus, Vector nopeus)
66    {
67        alus.Velocity = nopeus;
68
69
70    }
71
72
73
74}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.