source: 2017/24/TomiK/AvaruusTaistelu/AvaruusTaistelu/AvaruusTaistelu/AvaruusTaistelu.cs @ 8608

Revision 8608, 2.1 KB checked in by npo17_15, 5 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class AvaruusTaistelu : PhysicsGame
10{
11   
12
13    PhysicsObject asteroid;
14    Vector nopeusYlos = new Vector(0, 200);
15    Vector nopeusAlas = new Vector(0, -200);
16    Vector nopeusVasemmalle = new Vector(-200, 0);
17    Vector nopeusOikealle = new Vector(200, 0);
18    PhysicsObject alus;
19    public override void Begin()
20    {
21        Level.CreateBorders();
22
23        Mouse.IsCursorVisible = true;
24     
25
26        alus = new PhysicsObject(40.0, 40.0);
27        Add(alus);
28
29        Camera.Follow(alus);
30
31        asteroid = new PhysicsObject(10.0, 10.0);
32        Add(asteroid);
33        Level.Background.Color = Color.Black;
34
35        ohjaimet();
36
37
38        AssaultRifle pelaajan1Ase;
39
40        pelaajan1Ase = new AssaultRifle(30, 10);
41        pelaajan1Ase.Ammo.Value = 100;
42      //ammus.Size *= 3;
43      //ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0
44
45
46
47    }
48
49    void ohjaimet()
50    {
51        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
52
53        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, asetanopeus, " Liikuta alusta ylös", alus, nopeusYlos);
54        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, asetanopeus, null, alus, Vector.Zero);
55        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, asetanopeus, " Liikuta alusta alas", alus, nopeusAlas);
56        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, asetanopeus, null, alus, Vector.Zero);
57        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, asetanopeus, " Liikuta alusta vasemmalle", alus, nopeusVasemmalle);
58        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, asetanopeus, null, alus, Vector.Zero);
59        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, asetanopeus, " Liikuta alusta oikealle", alus, nopeusOikealle);
60        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, asetanopeus, null, alus, Vector.Zero);
61       // Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed,);
62    }
63
64    void asetanopeus(PhysicsObject alus, Vector nopeus)
65    {
66        alus.Velocity = nopeus;
67
68
69    }
70
71
72
73}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.