source: 2017/24/LeeviE/Peli/Jump/Jump/Jump/Jump.cs @ 8638

Revision 8638, 2.0 KB checked in by npo17_23, 2 years ago (diff)

hahmo saatu smoothiksi

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Jump : PhysicsGame
10{
11    Image pelaajankuva = LoadImage("Tyyppi peliin cropattu");
12     double nopeusOikea = 200.0;
13    double nopeusVasen = -200.0;
14    double hyppy = 1500.0;
15
16    PlatformCharacter pelaaja;
17
18   
19   
20
21    public override void Begin()
22
23       
24
25
26
27
28
29    {
30
31        LuoKentta();
32        Luolaatta(0.0, -100);
33       
34            pelaaja = new PlatformCharacter(50.0, 50.0);
35        pelaaja.Image = pelaajankuva;
36        SmoothTextures = false;
37
38        Add(pelaaja);
39
40
41        Asetaohjaimet();
42
43        Gravity = new Vector(0.0, -2200.0);
44
45        Camera.Follow(pelaaja);
46
47    }
48
49    void Asetaohjaimet()
50    {
51        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja: Liiku Vasemmalle", pelaaja, nopeusVasen);
52       // Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, pelaaja, Vector.Zero);
53        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja: Liiku Oikealle", pelaaja, nopeusOikea);
54       // Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, pelaaja, Vector.Zero);
55        Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, Hyppy, "Pelaaja: Hyppää", pelaaja, hyppy);
56
57
58        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta Peli");
59    }
60
61    void LuoKentta()
62    {
63
64
65
66
67
68
69    }
70
71    void AsetaNopeus(PlatformCharacter pelaaja, double nopeus)
72    {
73        //pelaaja.Velocity = nopeus;
74        pelaaja.Walk(nopeus);
75
76
77
78
79    }
80    void Hyppy(PlatformCharacter pelaaja, double hyppy)
81    {
82        pelaaja.Jump(hyppy);
83
84    }
85
86    void Luolaatta(double x, double y)
87    {
88        PhysicsObject laatta1 = new PhysicsObject(200.0, 10.0);
89        laatta1.MakeStatic();
90        laatta1.Y = y;
91        laatta1.X = x;
92        Add(laatta1);
93    }
94
95    }
96
97
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.