source: 2017/24/LeeviE/Peli/Jump/Jump/Jump/Jump.cs @ 8629

Revision 8629, 2.0 KB checked in by npo17_23, 2 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Jump : PhysicsGame
10{
11    Image pelaajankuva = LoadImage("Tyyppi peliin cropattu");
12     double nopeusOikea = 200.0;
13    double nopeusVasen = -200.0;
14    double hyppy = 1500.0;
15
16    PlatformCharacter pelaaja;
17
18   
19   
20
21    public override void Begin()
22
23
24
25
26
27
28
29    {
30
31        LuoKentta();
32
33        PhysicsObject laatta = new PhysicsObject(200.0, 10.0);
34        laatta.MakeStatic();
35        laatta.Y = -10.0;
36
37        PhysicsObject laatta1 = new PhysicsObject(200.0, 10.0);
38        laatta1.MakeStatic();
39        laatta1.Y = -100.0;
40        laatta1.X = -200.0;
41
42        Add(laatta1);
43        Add(laatta);
44
45            pelaaja = new PlatformCharacter(50.0, 50.0);
46        pelaaja.Image = pelaajankuva;
47
48        Add(pelaaja);
49
50
51        Asetaohjaimet();
52
53        Gravity = new Vector(0.0, -2200.0);
54
55        Camera.Follow(pelaaja);
56
57    }
58
59    void Asetaohjaimet()
60    {
61        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja: Liiku Vasemmalle", pelaaja, nopeusVasen);
62       // Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, pelaaja, Vector.Zero);
63        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja: Liiku Oikealle", pelaaja, nopeusOikea);
64       // Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, pelaaja, Vector.Zero);
65        Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, Hyppy, "Pelaaja: Hyppää", pelaaja, hyppy);
66
67
68        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta Peli");
69    }
70
71    void LuoKentta()
72    {
73
74
75
76
77
78
79    }
80
81    void AsetaNopeus(PlatformCharacter pelaaja, double nopeus)
82    {
83        //pelaaja.Velocity = nopeus;
84        pelaaja.Walk(nopeus);
85
86
87
88
89    }
90    void Hyppy(PlatformCharacter pelaaja, double hyppy)
91    {
92        pelaaja.Jump(hyppy);
93
94    }
95   
96       
97
98    }
99
100
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.