source: 2017/24/LeeviE/Peli/Jump/Jump/Jump/Jump.cs @ 8617

Revision 8617, 1.4 KB checked in by npo17_23, 2 years ago (diff)

Tyyppi liikkuu vasemmalle ja oikealle

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Jump : PhysicsGame
10{
11    Image pelaajankuva = LoadImage("pwr");
12
13    Vector nopeusOikea = new Vector(200.0, 0.0);
14    Vector nopeusVasen = new Vector(-200.0, 0.0);
15
16
17    PhysicsObject pelaaja;
18    public override void Begin()
19
20 
21       
22   
23       
24
25
26    {
27       
28        LuoKentta();
29
30        pelaaja = new PlatformCharacter(50.0, 50.0);
31        pelaaja.Image = pelaajankuva;
32
33        Add(pelaaja);
34
35
36        Asetaohjaimet();
37
38    }
39
40    void Asetaohjaimet()
41    {
42        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja: Liiku Vasemmalle", pelaaja, nopeusVasen);
43        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, pelaaja, Vector.Zero);
44        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja: Liiku Oikealle", pelaaja, nopeusOikea);
45        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, pelaaja, Vector.Zero);
46
47
48        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta Peli");
49    }
50
51    void LuoKentta()
52    {
53       
54       
55
56
57
58
59    }
60
61    void AsetaNopeus(PhysicsObject pelaaja, Vector nopeus)
62    {
63        pelaaja.Velocity = nopeus;
64     
65
66
67
68    }
69
70
71
72
73}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.