source: 2017/24/IlariI/piXgel GAmE/piXgel GAmE/piXgel_GAmE/piXgel_GAmE.cs @ 8624

Revision 8624, 2.3 KB checked in by npo17_10, 2 years ago (diff)

Pelaaja pystyy liikkua.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class piXgel_GAmE : PhysicsGame
10{
11
12    PhysicsObject hahmo;
13    Vector nopeusVasemmalle = new Vector(-100.0, 0.0);
14    Vector nopeusOikealle = new Vector(100.0, 0.0);
15    Vector nopeusYlos = new Vector(0.0, 100.0);
16    Vector nopeusAlas = new Vector(0.0, -100.0);
17
18    Vector pysahtuuVasemmalle = new Vector(0.0, 0.0);
19    Vector pysahtuuOikealle = new Vector(0.0, 0.0);
20    Vector pysahtuuYlos = new Vector(0.0, 0.0);
21    Vector pysahtuuAlas = new Vector(0.0, 0.0);
22
23    public override void Begin()
24    {
25        hahmo = new PhysicsObject(25, 30);
26        hahmo.CanRotate = false;
27
28       
29       
30        Add(hahmo);
31
32       
33        LuoKentta();
34        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän();
35
36        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, KavelytaPelaajaa, null, nopeusVasemmalle);
37        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, KavelytaPelaajaa, null, nopeusOikealle);
38        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, KavelytaPelaajaa, null, nopeusYlos);
39        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, KavelytaPelaajaa, null,nopeusAlas);
40
41        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Released,KavelytaPelaajaa, null, pysahtuuVasemmalle);
42        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Released, KavelytaPelaajaa, null, pysahtuuOikealle);
43        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, KavelytaPelaajaa, null, pysahtuuYlos);
44        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Released, KavelytaPelaajaa, null, pysahtuuAlas);
45       
46
47        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
48        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
49       
50    }
51
52    void LuoKentta()
53    {
54       
55
56        PhysicsObject ylareuna = Level.CreateTopBorder();
57        PhysicsObject alareuna = Level.CreateBottomBorder();
58        PhysicsObject vasenreuna = Level.CreateLeftBorder();
59        PhysicsObject oikeareuna = Level.CreateRightBorder();
60        //Level.CreateBorders(1.0, true);
61
62        Level.Background.Color = Color.Aqua;
63        Camera.Follow(hahmo);
64       
65    }
66
67    void KavelytaPelaajaa(Vector suunta)
68    {
69        hahmo.Velocity = suunta;
70       
71   
72
73    }
74
75
76   
77   
78
79 }
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.