1 | using System; |
---|
2 | using System.Collections.Generic; |
---|
3 | using Jypeli; |
---|
4 | using Jypeli.Assets; |
---|
5 | using Jypeli.Controls; |
---|
6 | using Jypeli.Effects; |
---|
7 | using Jypeli.Widgets; |
---|
8 | |
---|
9 | public class Testi_Little_miner : PhysicsGame |
---|
10 | { |
---|
11 | |
---|
12 | PhysicsObject hakku; |
---|
13 | bool point1 = false; |
---|
14 | bool point2 = false; |
---|
15 | Vector sanky1paikka; |
---|
16 | Vector sanky2paikka; |
---|
17 | Vector alkupaikka; |
---|
18 | |
---|
19 | |
---|
20 | Image miner = LoadImage("miner"); |
---|
21 | Image kseina = LoadImage("kseina"); |
---|
22 | Image hakkukuva = LoadImage("hakku"); |
---|
23 | Image tausta = LoadImage("Little.miner1"); |
---|
24 | |
---|
25 | private double liikkumisnopeus = 300; |
---|
26 | Pelaaja pelaaja; |
---|
27 | public override void Begin() |
---|
28 | { |
---|
29 | Level.Background.Image = tausta; |
---|
30 | MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", "Aloita peli", "Vaihda Hahmoa", "Lopeta"); |
---|
31 | alkuValikko.AddItemHandler(0, AloitaPeli); |
---|
32 | // alkuValikko.AddItemHandler(1, ); |
---|
33 | alkuValikko.AddItemHandler(2, Exit); |
---|
34 | Add(alkuValikko); |
---|
35 | } |
---|
36 | void AloitaPeli() |
---|
37 | { |
---|
38 | LuoKentta(); |
---|
39 | LuoHakku(pelaaja.X, pelaaja.Y + -50.0); |
---|
40 | |
---|
41 | // hahmo = new PhysicsStructure(pelaaja, hakku); |
---|
42 | // Add(hahmo); |
---|
43 | |
---|
44 | |
---|
45 | Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, Liikuta, null, pelaaja, new Vector(-liikkumisnopeus, 0)); |
---|
46 | Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Released, Liikuta, null, pelaaja, Vector.Zero); |
---|
47 | Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, Liikuta, null, pelaaja, new Vector(liikkumisnopeus, 0)); |
---|
48 | Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Released, Liikuta, null, pelaaja, Vector.Zero); |
---|
49 | Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, Liikuta, null, pelaaja, new Vector(0, -liikkumisnopeus)); |
---|
50 | Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Released, Liikuta, null, pelaaja, Vector.Zero); |
---|
51 | Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, Liikuta, null, pelaaja, new Vector(0, liikkumisnopeus)); |
---|
52 | Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, Liikuta, null, pelaaja, Vector.Zero); |
---|
53 | Keyboard.Listen(Key.B, ButtonState.Pressed, Kaanna, null, pelaaja); |
---|
54 | Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed, Lyo, null); |
---|
55 | |
---|
56 | PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); |
---|
57 | Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); |
---|
58 | } |
---|
59 | |
---|
60 | void Lyo () |
---|
61 | { |
---|
62 | PhysicsObject apuri = new PhysicsObject(hakku.Width, hakku.Height); |
---|
63 | apuri.Position = hakku.Position; |
---|
64 | AddCollisionHandler(apuri, "kivi", LyoKivea); |
---|
65 | apuri.Tag = "apuri"; |
---|
66 | AddCollisionHandler(apuri, "smaragdi", LyoSma); |
---|
67 | AddCollisionHandler(apuri, "timantti", LyoTimu); |
---|
68 | AddCollisionHandler(apuri, "vihu2", LyoVihu); |
---|
69 | apuri.IsVisible = false; |
---|
70 | Add(apuri); |
---|
71 | apuri.Push(new Vector(10, 10)); |
---|
72 | apuri.LifetimeLeft = TimeSpan.FromMilliseconds(100); |
---|
73 | } |
---|
74 | |
---|
75 | void Kaanna(PhysicsObject pelaaja) |
---|
76 | { |
---|
77 | pelaaja.Angle += Angle.FromDegrees(90.0); |
---|
78 | double kulma = pelaaja.Angle.Degrees % 360; |
---|
79 | if (90.1 - kulma < 0.5 && 90.1 - kulma > -0.5) |
---|
80 | hakku.Position = new Vector(pelaaja.X + hakku.Width, pelaaja.Y); |
---|
81 | if (180.1 + kulma < 0.5 && 180.1 + kulma > -0.5) |
---|
82 | hakku.Position = new Vector(pelaaja.X, pelaaja.Y + hakku.Width); |
---|
83 | if (90.1 + kulma < 0.5 && 90.1 + kulma > -0.5) |
---|
84 | hakku.Position = new Vector(pelaaja.X - hakku.Width, pelaaja.Y); |
---|
85 | if (0.1 + kulma < 0.5 && 0.1 + kulma > -0.5) |
---|
86 | hakku.Position = new Vector(pelaaja.X, pelaaja.Y - hakku.Width); |
---|
87 | |
---|
88 | |
---|
89 | } |
---|
90 | void LuoHakku(double x, double y) |
---|
91 | { |
---|
92 | hakku = new PhysicsObject(50.0, 30.0); |
---|
93 | hakku.X = x; |
---|
94 | hakku.Y = y; |
---|
95 | hakku.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
96 | hakku.Image = hakkukuva; |
---|
97 | hakku.Tag = "hakku"; |
---|
98 | hakku.Restitution = 0.0; |
---|
99 | hakku.CanRotate = false; |
---|
100 | hakku.IgnoresCollisionResponse = true; |
---|
101 | Add(hakku); |
---|
102 | |
---|
103 | // AxleJoint liitos = new AxleJoint(hakku, pelaaja); |
---|
104 | //Add(liitos); |
---|
105 | |
---|
106 | } |
---|
107 | |
---|
108 | |
---|
109 | void Liikuta(PhysicsObject pelaaja, Vector suunta) |
---|
110 | { |
---|
111 | pelaaja.Velocity = suunta; |
---|
112 | // pelaaja.Angle += Angle.FromDegrees(90.0); |
---|
113 | double kulma = pelaaja.Angle.Degrees % 360; |
---|
114 | if (90.1 - kulma < 0.5 && 90.1 - kulma > -0.5) |
---|
115 | hakku.Position = new Vector(pelaaja.X + hakku.Width, pelaaja.Y); |
---|
116 | if (180.1 + kulma < 0.5 && 180.1 + kulma > -0.5) |
---|
117 | hakku.Position = new Vector(pelaaja.X, pelaaja.Y + hakku.Width); |
---|
118 | if (90.1 + kulma < 0.5 && 90.1 + kulma > -0.5) |
---|
119 | hakku.Position = new Vector(pelaaja.X - hakku.Width, pelaaja.Y); |
---|
120 | if (0.1 + kulma < 0.5 && 0.1 + kulma > -0.5) |
---|
121 | hakku.Position = new Vector(pelaaja.X, pelaaja.Y - hakku.Width); |
---|
122 | |
---|
123 | } |
---|
124 | |
---|
125 | void LuoKentta() |
---|
126 | { |
---|
127 | TileMap ruudut = TileMap.FromLevelAsset("miner_maa1"); |
---|
128 | |
---|
129 | Level.Background.Color = Color.Charcoal; |
---|
130 | |
---|
131 | ruudut.SetTileMethod('H', LuoSeina); |
---|
132 | ruudut.SetTileMethod('K', LuoPalkki); |
---|
133 | ruudut.SetTileMethod('h', LuoKseina); |
---|
134 | ruudut.SetTileMethod('R', LuoKivi); |
---|
135 | ruudut.SetTileMethod('V', LuoVihu); |
---|
136 | ruudut.SetTileMethod('I', LuoIlkio); |
---|
137 | ruudut.SetTileMethod('E', LuoEste); |
---|
138 | ruudut.SetTileMethod('S', LuoSmaragdi); |
---|
139 | ruudut.SetTileMethod('D', LuoTimantti); |
---|
140 | ruudut.SetTileMethod('B', LuoIsokivi); |
---|
141 | ruudut.SetTileMethod('a', LuoSanky, "sanky1"); |
---|
142 | ruudut.SetTileMethod('b', LuoSanky, "sanky2"); |
---|
143 | ruudut.SetTileMethod('c', LuoArkku); |
---|
144 | ruudut.SetTileMethod('P', LuoPelaaja); |
---|
145 | ruudut.Execute(50, 50); |
---|
146 | } |
---|
147 | |
---|
148 | void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
149 | { |
---|
150 | pelaaja = new Pelaaja(leveys, korkeus); |
---|
151 | pelaaja.Shape = Shape.Circle; |
---|
152 | pelaaja.Position = paikka; |
---|
153 | pelaaja.Mass = 100.0; |
---|
154 | pelaaja.CanRotate = false; |
---|
155 | pelaaja.CollisionIgnoreGroup = 2; |
---|
156 | alkupaikka = paikka; |
---|
157 | AddCollisionHandler(pelaaja, "vihu", VihuOsui); |
---|
158 | AddCollisionHandler(pelaaja, "sanky1", VaihdaCheckpointtia); |
---|
159 | AddCollisionHandler(pelaaja, "sanky2", VaihdaCheckpointtia); |
---|
160 | |
---|
161 | Camera.Follow(pelaaja); |
---|
162 | pelaaja.Image = miner; |
---|
163 | pelaaja.Restitution = 0.0; |
---|
164 | Add(pelaaja); |
---|
165 | |
---|
166 | } |
---|
167 | void VaihdaCheckpointtia(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject sanky) |
---|
168 | { |
---|
169 | if (sanky.Tag == "sanky1") point1 = true; |
---|
170 | if (sanky.Tag == "sanky2") point2 = true; |
---|
171 | |
---|
172 | } |
---|
173 | |
---|
174 | void VihuOsui(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject palikka2) |
---|
175 | { |
---|
176 | Pelaaja pel2 = (Pelaaja)pelaaja; |
---|
177 | pel2.ElamaLaskuri.AddValue(-1); |
---|
178 | if (pel2.ElamaLaskuri.Value == 0) { |
---|
179 | pel2.ElamaLaskuri.AddValue (10); |
---|
180 | Vector paikka; |
---|
181 | if (point2) paikka = sanky2paikka; |
---|
182 | else if (point1) paikka = sanky1paikka; |
---|
183 | else paikka = alkupaikka; |
---|
184 | pel2.Position = paikka; |
---|
185 | |
---|
186 | |
---|
187 | } |
---|
188 | |
---|
189 | |
---|
190 | } |
---|
191 | |
---|
192 | void LuoSeina(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
193 | { |
---|
194 | PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
195 | palikka.Position = paikka; |
---|
196 | palikka.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
197 | palikka.Color = Color.Black; |
---|
198 | palikka.Restitution = 0.0; |
---|
199 | Add(palikka); |
---|
200 | } |
---|
201 | |
---|
202 | void LuoPalkki(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
203 | { |
---|
204 | PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
205 | palikka.Position = paikka; |
---|
206 | palikka.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
207 | palikka.Color = Color.Brown; |
---|
208 | palikka.Restitution = 0.0; |
---|
209 | palikka.CollisionIgnoreGroup = 2; |
---|
210 | Add(palikka); |
---|
211 | } |
---|
212 | |
---|
213 | void LuoKseina(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
214 | { |
---|
215 | PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
216 | palikka.Position = paikka; |
---|
217 | palikka.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
218 | |
---|
219 | palikka.Restitution = 0.0; |
---|
220 | Add(palikka); |
---|
221 | } |
---|
222 | void LuoKivi(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
223 | { |
---|
224 | Kivi palikka = new Kivi(leveys, korkeus); |
---|
225 | palikka.MakeStatic(); |
---|
226 | palikka.Position = paikka; |
---|
227 | palikka.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
228 | palikka.Color = Color.LightGray; |
---|
229 | //AddCollisionHandler(palikka,"apuri" , LyoKivea2); |
---|
230 | // AddCollisionHandler(palikka, "hakku", KiviTuhoutuu); |
---|
231 | palikka.Tag = ("kivi"); |
---|
232 | palikka.Restitution = 0.0; |
---|
233 | Add(palikka); |
---|
234 | } |
---|
235 | |
---|
236 | void LyoKivea(PhysicsObject apuri, PhysicsObject kivi) |
---|
237 | { |
---|
238 | |
---|
239 | Kivi kivi2 = (Kivi)kivi; |
---|
240 | kivi2.ElamaLaskuri.AddValue(-1); |
---|
241 | if (kivi2.ElamaLaskuri.Value == 0) |
---|
242 | kivi2.Destroy(); |
---|
243 | } |
---|
244 | |
---|
245 | //void LyoKivea2(PhysicsObject kivi, PhysicsObject apuri) |
---|
246 | //{ |
---|
247 | |
---|
248 | // Kivi kivi2 = (Kivi)kivi; |
---|
249 | // kivi2.ElamaLaskuri.AddValue(-1); |
---|
250 | // if (kivi2.ElamaLaskuri.Value == 0) |
---|
251 | // kivi2.Destroy(); |
---|
252 | //} |
---|
253 | |
---|
254 | void LuoVihu(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
255 | { |
---|
256 | Vihu palikka2 = new Vihu(leveys, korkeus); |
---|
257 | palikka2.Position = paikka; |
---|
258 | palikka2.Mass = 100000000; |
---|
259 | palikka2.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
260 | palikka2.Color = Color.Red; |
---|
261 | palikka2.Tag = "vihu2"; |
---|
262 | palikka2.Restitution = 0.0; |
---|
263 | Add(palikka2); |
---|
264 | } |
---|
265 | |
---|
266 | void LyoVihu(PhysicsObject apuri, PhysicsObject palikka) |
---|
267 | { |
---|
268 | |
---|
269 | Vihu vihu2 = (Vihu)palikka; |
---|
270 | vihu2.Tag = "vihu"; |
---|
271 | |
---|
272 | FollowerBrain vihuAivot = new FollowerBrain(pelaaja); |
---|
273 | vihuAivot.Speed = 100; |
---|
274 | vihuAivot.DistanceFar = 600; |
---|
275 | vihuAivot.DistanceClose = 50; |
---|
276 | vihuAivot.StopWhenTargetClose = false; |
---|
277 | vihuAivot.TargetClose += delegate |
---|
278 | { |
---|
279 | Vector suunta = pelaaja.Position - palikka.Position; |
---|
280 | suunta.Normalize(); |
---|
281 | |
---|
282 | palikka.Hit(suunta * -300); |
---|
283 | pelaaja.Hit(suunta * 300); |
---|
284 | |
---|
285 | }; |
---|
286 | |
---|
287 | vihu2.Brain = vihuAivot; |
---|
288 | vihu2.ElamaLaskuri.AddValue(-1); |
---|
289 | if (vihu2.ElamaLaskuri.Value == 0) |
---|
290 | vihu2.Destroy(); |
---|
291 | } |
---|
292 | |
---|
293 | |
---|
294 | void LuoIlkio(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
295 | { |
---|
296 | PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
297 | palikka.Position = paikka; |
---|
298 | palikka.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
299 | palikka.Color = Color.Green; |
---|
300 | palikka.Restitution = 0.0; |
---|
301 | Add(palikka); |
---|
302 | } |
---|
303 | |
---|
304 | void LuoEste(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
305 | { |
---|
306 | PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
307 | palikka.Position = paikka; |
---|
308 | palikka.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
309 | palikka.Color = Color.DarkJungleGreen; |
---|
310 | palikka.Restitution = 0.0; |
---|
311 | Add(palikka); |
---|
312 | } |
---|
313 | |
---|
314 | void LuoSmaragdi(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
315 | { |
---|
316 | Sma ragdi = new Sma(leveys, korkeus); |
---|
317 | ragdi.Position = paikka; |
---|
318 | ragdi.MakeStatic(); |
---|
319 | ragdi.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
320 | ragdi.Color = Color.JungleGreen; |
---|
321 | ragdi.Tag = ("smaragdi"); |
---|
322 | ragdi.Restitution = 0.0; |
---|
323 | Add(ragdi); |
---|
324 | } |
---|
325 | |
---|
326 | void LyoSma (PhysicsObject apuri, PhysicsObject ragdi) |
---|
327 | { |
---|
328 | Sma Sma2 = (Sma)ragdi; |
---|
329 | Sma2.ElamaLaskuri.AddValue(-1); |
---|
330 | if (Sma2.ElamaLaskuri.Value == 0) |
---|
331 | { |
---|
332 | Sma2.Destroy(); |
---|
333 | MessageDisplay.Add("Löysit Smaragdin!"); |
---|
334 | } |
---|
335 | } |
---|
336 | |
---|
337 | void LuoTimantti(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
338 | { |
---|
339 | Timu dia = new Timu(leveys, korkeus); |
---|
340 | dia.Position = paikka; |
---|
341 | dia.MakeStatic(); |
---|
342 | dia.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
343 | dia.Color = Color.Blue; |
---|
344 | dia.Tag = "timantti"; |
---|
345 | dia.Restitution = 0.0; |
---|
346 | Add(dia); |
---|
347 | } |
---|
348 | void LyoTimu(PhysicsObject apuri, PhysicsObject dia) |
---|
349 | { |
---|
350 | Timu D2 = (Timu)dia; |
---|
351 | D2.ElamaLaskuri.AddValue(-1); |
---|
352 | if (D2.ElamaLaskuri.Value == 0) |
---|
353 | { |
---|
354 | D2.Destroy(); |
---|
355 | MessageDisplay.Add("Löysit Timantin!"); |
---|
356 | } |
---|
357 | } |
---|
358 | |
---|
359 | void LuoIsokivi(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
360 | { |
---|
361 | PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys + 40.0, korkeus + 40.0); |
---|
362 | palikka.Position = paikka; |
---|
363 | palikka.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
364 | palikka.Color = Color.BlueGray; |
---|
365 | palikka.Restitution = 0.0; |
---|
366 | Add(palikka); |
---|
367 | } |
---|
368 | |
---|
369 | void LuoSanky(Vector paikka, double leveys, double korkeus, String tagi) |
---|
370 | { |
---|
371 | PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
372 | palikka.Position = paikka; |
---|
373 | palikka.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
374 | palikka.Color = Color.BloodRed; |
---|
375 | palikka.Tag = tagi; |
---|
376 | palikka.Restitution = 0.0; |
---|
377 | if (tagi == "sanky1") sanky1paikka = paikka; |
---|
378 | if (tagi == "sanky2") sanky2paikka = paikka; |
---|
379 | |
---|
380 | Add(palikka); |
---|
381 | } |
---|
382 | |
---|
383 | void LuoArkku(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
384 | { |
---|
385 | PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
386 | palikka.Position = paikka; |
---|
387 | palikka.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
388 | palikka.Color = Color.DarkBrown; |
---|
389 | palikka.Restitution = 0.0; |
---|
390 | Add(palikka); |
---|
391 | } |
---|
392 | |
---|
393 | } |
---|
394 | class Kivi : PhysicsObject |
---|
395 | { |
---|
396 | private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(2, 0, 2); |
---|
397 | public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } |
---|
398 | |
---|
399 | public Kivi(double leveys, double korkeus) |
---|
400 | : base(leveys, korkeus) |
---|
401 | { |
---|
402 | // elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); }; |
---|
403 | } |
---|
404 | } |
---|
405 | |
---|
406 | class Sma : PhysicsObject |
---|
407 | { |
---|
408 | private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(3, 0, 3); |
---|
409 | public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } |
---|
410 | |
---|
411 | public Sma(double leveys, double korkeus) |
---|
412 | : base(leveys, korkeus) |
---|
413 | { |
---|
414 | // elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); }; |
---|
415 | } |
---|
416 | } |
---|
417 | |
---|
418 | class Timu : PhysicsObject |
---|
419 | { |
---|
420 | private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(3, 0, 3); |
---|
421 | public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } |
---|
422 | |
---|
423 | public Timu(double leveys, double korkeus) |
---|
424 | : base(leveys, korkeus) |
---|
425 | { |
---|
426 | // elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); }; |
---|
427 | } |
---|
428 | } |
---|
429 | class Vihu : PhysicsObject |
---|
430 | { |
---|
431 | private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(3, 0, 3); |
---|
432 | public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } |
---|
433 | |
---|
434 | public Vihu(double leveys, double korkeus) |
---|
435 | : base(leveys, korkeus) |
---|
436 | { |
---|
437 | // elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); }; |
---|
438 | } |
---|
439 | } |
---|
440 | |
---|
441 | class Pelaaja : PhysicsObject |
---|
442 | { |
---|
443 | private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(10, 0, 10); |
---|
444 | public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } |
---|
445 | |
---|
446 | public Pelaaja(double leveys, double korkeus) |
---|
447 | : base(leveys, korkeus) |
---|
448 | { |
---|
449 | ProgressBar elamaPalkki = new ProgressBar(150, 20); |
---|
450 | elamaPalkki.X = 0 ; |
---|
451 | elamaPalkki.Y = 80; |
---|
452 | elamaPalkki.BindTo(elamaLaskuri); |
---|
453 | Add(elamaPalkki); |
---|
454 | } |
---|
455 | } |
---|
456 | |
---|
457 | //class Laskuri : PhysicsObject |
---|
458 | //{ |
---|
459 | // private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(12, 0, 12); |
---|
460 | // public IntMeter elamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } |
---|
461 | // public Laskuri(double leveys, double korkeus) |
---|
462 | // : base(leveys, korkeus) |
---|
463 | // { |
---|
464 | // // elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); }; |
---|
465 | // } |
---|
466 | //} |
---|