source: 2017/24/EljaL/TheMetsäsurvivor/TheMetsäsurvivor/TheMetsäsurvivor/TheMetsäsurvivor.cs @ 8606

Revision 8606, 3.4 KB checked in by npo17_22, 2 years ago (diff)

tyyppi liikkuu ja pyörii ja karhu on.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class TheMetsäsurvivor : PhysicsGame
10{ PhysicsObject ihminen;
11    public override void Begin()
12    {
13        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
14
15        luokentta();
16
17        Mouse.IsCursorVisible = true;
18
19        teekivi();
20
21        Camera.Zoom(1.0);
22
23
24        PhysicsObject karhu = new PhysicsObject(40.0, 40.0);
25        karhu.Color = Color.Brown;
26        karhu.X = 100;
27        Add(karhu);
28   
29
30            ihminen = new PhysicsObject(40, 40);
31        ihminen.CanRotate = true;
32        ihminen.Restitution = 0.0;
33        ihminen.Shape = Shape.Pentagon;
34            Add(ihminen);
35
36        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, käännäpelaajaav, null);
37        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, käännäpelaajaao, null);
38        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, käännäpelaajaay, null);
39        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, käännäpelaajaaa, null);
40
41            Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-50, 0));
42            Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(50, 0));
43            Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 50));
44            Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -50));
45
46        Camera.Follow(ihminen);
47    }
48
49        void LiikutaPelaajaa(Vector vektori)
50{
51            ihminen.Push(vektori);
52        }
53    void luokentta()
54    {
55        PhysicsObject puu = PhysicsObject.CreateStaticObject(100.0, 100.0);
56        puu.X = 1400.0;
57        puu.Y = 100.0;
58        puu.Color = Color.Green;
59        Add(puu);
60
61        Level.Background.Color = Color.Wheat;
62
63        PhysicsObject puu2 = PhysicsObject.CreateStaticObject(100.0, 100.0);
64        puu2.X = 0;
65        puu2.Y = -600;
66        puu2.Color = Color.Green;
67        Add(puu2);
68
69       
70    }
71    void käännäpelaajaav()
72    {
73        ihminen.Angle = Angle.FromDegrees(-90);
74    }
75void käännäpelaajaao()
76    {
77        ihminen.Angle = Angle.FromDegrees(90);
78    }
79    void käännäpelaajaay()
80    {
81        ihminen.Angle = Angle.FromDegrees(180);
82    }
83    void käännäpelaajaaa()
84    {
85        ihminen.Angle = Angle.FromDegrees(0);
86    }
87    void teekivi()
88    {
89        PhysicsObject kivi = PhysicsObject.CreateStaticObject(100.0, 100.0);
90        kivi.Color = Color.Gray;
91        kivi.X = -100;
92        kivi.Y = 300;
93        Add(kivi);
94
95        PhysicsObject kivi2 = PhysicsObject.CreateStaticObject(100.0, 110.0);
96        kivi2.Color = Color.Gray;
97        kivi2.X = 750;
98        kivi2.Y = -275;
99        Add(kivi2);
100   
101        PhysicsObject kivi3 = PhysicsObject.CreateStaticObject(100.0, 100.0);
102        kivi3.Color = Color.Gray;
103        kivi3.X = -600;
104        kivi3.Y = -300;
105        Add(kivi3);
106    }
107    IntMeter pisteLaskuri;
108
109    void LuoPistelaskuri()
110    {
111        pisteLaskuri = new IntMeter(0);
112
113        Label pisteNaytto = new Label();
114        pisteNaytto.X = Screen.Left + 100;
115        pisteNaytto.Y = Screen.Top - 100;
116        pisteNaytto.TextColor = Color.Black;
117        pisteNaytto.Color = Color.White;
118
119        pisteNaytto.BindTo(pisteLaskuri);
120        Add(pisteNaytto);
121    }
122}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.