source: 2017/24/EljaL/TheMetsäsurvivor/TheMetsäsurvivor/TheMetsäsurvivor/TheMetsäsurvivor.cs @ 8583

Revision 8583, 1.9 KB checked in by npo17_22, 2 years ago (diff)

kääntyminen ei ihan valmis

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class TheMetsäsurvivor : PhysicsGame
10{ PhysicsObject ihminen;
11    public override void Begin()
12    {
13        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
14
15        luokentta();
16
17        Mouse.IsCursorVisible = true;
18
19       
20   
21
22            ihminen = new PhysicsObject(40, 40);
23        ihminen.CanRotate = true;
24        ihminen.Angle = Angle.FromDegrees(0.0);
25        ihminen.Restitution = 0.0;
26            Add(ihminen);
27
28        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, käännäpelaajaal, null);
29        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, käännäpelaajaar, null);
30
31            Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-50, 0));
32            Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(50, 0));
33            Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 50));
34            Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -50));
35        }
36
37        void LiikutaPelaajaa(Vector vektori)
38{
39            ihminen.Push(vektori);
40        }
41    void luokentta()
42    {
43        PhysicsObject puu = PhysicsObject.CreateStaticObject(100.0, 100.0);
44        puu.X = 400.0;
45        puu.Y = 100.0;
46        puu.Color = Color.Green;
47        Add(puu);
48
49        Level.BackgroundColor = Color.Wheat;
50
51        PhysicsObject kivi = PhysicsObject.CreateStaticObject(100.0, 100.0);
52        kivi.Color = Color.Gray;
53        kivi.X = -100;
54        kivi.Y = 300;
55        Add(kivi);
56    }
57    void käännäpelaajaal()
58    {
59        ihminen.Angle = Angle.FromDegrees( 10.0);
60    }
61    void käännäpelaajaar()
62    {
63        ihminen.Angle = Angle.FromDegrees( -10.0);
64    }
65    }
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.