source: 2016/30/VeetiR/PerusPeli3/PerusPeli3/PerusPeli3/PerusPeli3.cs @ 8258

Revision 8258, 1.1 KB checked in by empaheik, 4 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class PerusPeli3 : Game
10{
11
12    PhysicsObject pelaaja1;
13    public override void Begin()
14    {
15        luoPelaaja();
16
17        // Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
18
19        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
20        Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa vasemmalle", new Vector(-10, 0));
21        //Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Released, null);
22        Mouse.Listen(MouseButton.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa oikealle", new Vector(10, 0));
23        //Mouse.Listen(MouseButton.Right, ButtonState.Released, null);
24
25
26
27
28    }
29
30    void luoPelaaja()
31    {
32        pelaaja1 = new PhysicsObject(10, 10);
33        pelaaja1.Color = Color.Aqua;
34        Add(pelaaja1);
35
36
37    }
38
39    void LiikutaPelaajaa(Vector voima)
40    {
41        pelaaja1.Push(voima);
42    }
43
44}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.