1 | using System; |
---|
2 | using Jypeli; |
---|
3 | using Jypeli.Assets; |
---|
4 | using Jypeli.Controls; |
---|
5 | using Jypeli.Effects; |
---|
6 | using Jypeli.Widgets; |
---|
7 | |
---|
8 | public class jotain : PhysicsGame |
---|
9 | { |
---|
10 | const double nopeus = 200; |
---|
11 | const double hyppyNopeus = 750; |
---|
12 | const int RUUDUN_KOKO = 40; |
---|
13 | |
---|
14 | PlatformCharacter pelaaja1; |
---|
15 | AssaultRifle ase1; |
---|
16 | bool ase1Flipattu = false; |
---|
17 | bool otettuOsumaa = false; |
---|
18 | IntMeter helat; |
---|
19 | |
---|
20 | Image idle = LoadImage("idle"); |
---|
21 | Animation hahmokävely; |
---|
22 | Image pelaajaputoaa = LoadImage("fall"); |
---|
23 | Image tahtiKuva = LoadImage("tahti"); |
---|
24 | Image aavikkotausta2 = LoadImage("aavikkotausta2"); |
---|
25 | Image kasvi1 = LoadImage("tausta - kasvi 1"); |
---|
26 | Image kasvi2 = LoadImage("tausta - kasvit 2"); |
---|
27 | Image taustaruoho = LoadImage("tausta ruoho"); |
---|
28 | Image tuli = LoadImage("tulikuva"); |
---|
29 | Image Pimeyskuva = LoadImage("pimeys"); |
---|
30 | Image valokuva = LoadImage("valokuva"); |
---|
31 | Image aavikkotausta1 = LoadImage("aavikkotausta"); |
---|
32 | Image Isokivi = LoadImage("kivi2"); |
---|
33 | Image pienikivi = LoadImage("kivi"); |
---|
34 | Image puu = LoadImage("puuu"); |
---|
35 | Image Asekuva = LoadImage("kivääri"); |
---|
36 | Image Tähtäin = LoadImage("tähtäin"); |
---|
37 | Image[] Hirviökuvat = LoadImages("hirviö1", "hirviö2"); |
---|
38 | Image alienpesä = LoadImage("pesä"); |
---|
39 | Image ufomaassa = LoadImage("ufomaa2"); |
---|
40 | |
---|
41 | int kenttänumero = 1; |
---|
42 | |
---|
43 | Animation kävely; |
---|
44 | |
---|
45 | SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); |
---|
46 | SoundEffect TuliPalo = LoadSoundEffect("tuli"); |
---|
47 | SoundEffect pistolshot = LoadSoundEffect("PistolShot"); |
---|
48 | SoundEffect spooky = LoadSoundEffect("spooky"); |
---|
49 | SoundEffect alien = LoadSoundEffect("aline"); |
---|
50 | SoundEffect liekinheitin = LoadSoundEffect("liekinheitin"); |
---|
51 | |
---|
52 | public override void Begin() |
---|
53 | { |
---|
54 | |
---|
55 | AloitaKentta(); |
---|
56 | |
---|
57 | |
---|
58 | |
---|
59 | } |
---|
60 | |
---|
61 | void LuoKentta() |
---|
62 | { |
---|
63 | ase1Flipattu = false; |
---|
64 | TileMap kentta = TileMap.FromLevelAsset("kentta" + kenttänumero); |
---|
65 | kentta.SetTileMethod('#', LisaaTaso); |
---|
66 | kentta.SetTileMethod('*', LisaaTahti); |
---|
67 | kentta.SetTileMethod('N', LisaaPelaaja); |
---|
68 | kentta.SetTileMethod('U', Lisaaufo, ufomaassa, -1); |
---|
69 | //kentta.SetTileMethod('K', LisaaKasvi, kasvi2, -1); |
---|
70 | //kentta.SetTileMethod('r', Lisaaruoho, taustaruoho, 1); |
---|
71 | kentta.SetTileMethod('T', Lisaatuli); |
---|
72 | kentta.SetTileMethod('V', LisaaVaihto); |
---|
73 | kentta.SetTileMethod('O', Lisaakivi, Isokivi, 1); |
---|
74 | kentta.SetTileMethod('o', Lisaakivi, pienikivi, -1); |
---|
75 | kentta.SetTileMethod('p', Lisaapuu, puu, 1); |
---|
76 | kentta.SetTileMethod('L', Lisaapesä); |
---|
77 | kentta.SetTileMethod('S'),Lisaastop); |
---|
78 | //kentta.SetTileMethod('B', LisaaTausta); |
---|
79 | kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO); |
---|
80 | kentta.Optimize('#'); |
---|
81 | if (kenttänumero == 1) |
---|
82 | { |
---|
83 | //Level.Background.Image = aavikkotausta2; |
---|
84 | GameObject tausta = new GameObject(Level.Width, Level.Height / 2); |
---|
85 | tausta.Y += tausta.Height / 2; |
---|
86 | tausta.Image = aavikkotausta2; |
---|
87 | Add(tausta, -3); |
---|
88 | Layers[-3].RelativeTransition = new Vector(0.5, 0.5); |
---|
89 | |
---|
90 | GameObject tausta2 = new GameObject(Level.Width, Level.Height / 2); |
---|
91 | tausta2.Image = aavikkotausta1; |
---|
92 | tausta2.Y -= tausta2.Height / 2; |
---|
93 | Add(tausta2, -2); |
---|
94 | |
---|
95 | } |
---|
96 | else if (kenttänumero == 2) |
---|
97 | { |
---|
98 | //Level.Background.Image = luolapaikka; |
---|
99 | } |
---|
100 | Level.Background.FitToLevel(); |
---|
101 | |
---|
102 | |
---|
103 | } |
---|
104 | |
---|
105 | void LisaaTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
106 | { |
---|
107 | PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
108 | taso.Position = paikka; |
---|
109 | taso.IsVisible = true; |
---|
110 | taso.Tag = "taso"; |
---|
111 | Add(taso); |
---|
112 | taso.Color = Color.DarkYellow; |
---|
113 | } |
---|
114 | void Lisaaufo(Vector paikka, double leveys, double korkeus, Image kuva, int taso) |
---|
115 | { |
---|
116 | GameObject ufomaassa = new GameObject(leveys * 4.5, korkeus * 4); |
---|
117 | ufomaassa.Position = paikka + new Vector(0, 0); |
---|
118 | Add(ufomaassa, taso); |
---|
119 | ufomaassa.Image = kuva; |
---|
120 | |
---|
121 | //GameObject valo = new GameObject(100, 100); |
---|
122 | //valo.Image = valokuva; |
---|
123 | //valo.Position = paikka; |
---|
124 | //valo.Y += 50; |
---|
125 | //Add(valo, 3); |
---|
126 | } |
---|
127 | |
---|
128 | void Lisaaruoho(Vector paikka, double leveys, double korkeus, Image kuva, int taso) |
---|
129 | { |
---|
130 | //GameObject ruoho = new GameObject(leveys, korkeus); |
---|
131 | //ruoho.Position = paikka + new Vector(); |
---|
132 | //Add(ruoho, taso); |
---|
133 | //ruoho.Image = kuva; |
---|
134 | |
---|
135 | } |
---|
136 | |
---|
137 | void LisaaTahti(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
138 | { |
---|
139 | PhysicsObject tahti = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
140 | tahti.IgnoresCollisionResponse = true; |
---|
141 | tahti.Position = paikka; |
---|
142 | tahti.Image = tahtiKuva; |
---|
143 | tahti.Tag = "tahti"; |
---|
144 | Add(tahti); |
---|
145 | } |
---|
146 | void OtaOsumaa(PhysicsObject a, PhysicsObject b) |
---|
147 | { |
---|
148 | if (!otettuOsumaa) |
---|
149 | { |
---|
150 | helat.Value--; |
---|
151 | otettuOsumaa = true; |
---|
152 | } |
---|
153 | Timer.SingleShot(3, delegate { otettuOsumaa = false; }); |
---|
154 | } |
---|
155 | |
---|
156 | void LisaaPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
157 | { |
---|
158 | pelaaja1 = new PlatformCharacter(leveys * 1.5, korkeus * 1.5); |
---|
159 | pelaaja1.Position = paikka; |
---|
160 | pelaaja1.Mass = 4.0; |
---|
161 | pelaaja1.Image = idle; |
---|
162 | pelaaja1.Tag = "pelaaja1"; |
---|
163 | pelaaja1.CollisionIgnoreGroup = 3; |
---|
164 | pelaaja1.AnimWalk = hahmokävely; |
---|
165 | pelaaja1.AnimIdle = new Animation(idle); |
---|
166 | pelaaja1.AnimFall = new Animation(pelaajaputoaa); |
---|
167 | AddCollisionHandler(pelaaja1, "tahti", TormaaTahteen); |
---|
168 | Add(pelaaja1); |
---|
169 | AddCollisionHandler(pelaaja1, "vaihto", tormaavaihtoon); |
---|
170 | AddCollisionHandler(pelaaja1, "hirviö", OtaOsumaa); |
---|
171 | |
---|
172 | helat = new IntMeter(5, 0, 5); |
---|
173 | helat.LowerLimit += delegate |
---|
174 | { |
---|
175 | kenttänumero = 1; |
---|
176 | AloitaKentta(); |
---|
177 | }; |
---|
178 | |
---|
179 | ProgressBar elamaPalkki = new ProgressBar(50, 10); |
---|
180 | elamaPalkki.Y = 50; |
---|
181 | elamaPalkki.BindTo(helat); |
---|
182 | pelaaja1.Add(elamaPalkki); |
---|
183 | |
---|
184 | |
---|
185 | |
---|
186 | Timer ajastin = new Timer(); |
---|
187 | ajastin.Interval = 0.05; |
---|
188 | ajastin.Timeout += delegate |
---|
189 | { |
---|
190 | |
---|
191 | }; |
---|
192 | ajastin.Start(); |
---|
193 | |
---|
194 | ase1 = new AssaultRifle(Asekuva.Width, Asekuva.Height); |
---|
195 | ase1.Image = Asekuva; |
---|
196 | ase1.Size *= 0.7; |
---|
197 | ase1.FireRate = 7.0; |
---|
198 | ase1.Tag = "ase"; |
---|
199 | ase1.AttackSound = pistolshot; |
---|
200 | |
---|
201 | Add(ase1); |
---|
202 | } |
---|
203 | |
---|
204 | void LisaaNappaimet() |
---|
205 | { |
---|
206 | Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); |
---|
207 | Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); |
---|
208 | |
---|
209 | Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, -nopeus); |
---|
210 | Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, nopeus); |
---|
211 | Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyNopeus); |
---|
212 | Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Down, ammuaseella, "Liikkuu vasemmalle"); |
---|
213 | |
---|
214 | |
---|
215 | ControllerOne.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä"); |
---|
216 | |
---|
217 | ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Down, Liikuta, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", pelaaja1, -nopeus); |
---|
218 | ControllerOne.Listen(Button.B, ButtonState.Down, Liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", pelaaja1, nopeus); |
---|
219 | ControllerOne.Listen(Button.BigButton, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyNopeus); |
---|
220 | Mouse.IsCursorVisible = false; |
---|
221 | |
---|
222 | |
---|
223 | |
---|
224 | GameObject hiiri = new GameObject(Tähtäin); |
---|
225 | hiiri.Size *= 0.1; |
---|
226 | Add(hiiri, 3); |
---|
227 | |
---|
228 | Timer hiiriAjastin = new Timer(); |
---|
229 | hiiriAjastin.Interval = 0.01; |
---|
230 | hiiriAjastin.Timeout += delegate |
---|
231 | { |
---|
232 | hiiri.Position = Mouse.PositionOnWorld; |
---|
233 | }; |
---|
234 | hiiriAjastin.Start(); |
---|
235 | |
---|
236 | Mouse.ListenMovement(0.0, KaannetaanAsetta, ""); |
---|
237 | |
---|
238 | PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); |
---|
239 | } |
---|
240 | void KaannetaanAsetta(AnalogState hiirenTila) |
---|
241 | { |
---|
242 | Vector suunta = Mouse.PositionOnWorld - pelaaja1.Position; |
---|
243 | ase1.Position = pelaaja1.Position + suunta.Normalize() * 30; |
---|
244 | ase1.Angle = suunta.Angle; |
---|
245 | |
---|
246 | double kulma = suunta.Angle.Degrees; |
---|
247 | |
---|
248 | if (kulma < 90 && kulma > -90) |
---|
249 | { |
---|
250 | if (ase1Flipattu) |
---|
251 | { |
---|
252 | ase1.FlipImage(); |
---|
253 | ase1Flipattu = false; |
---|
254 | } |
---|
255 | } |
---|
256 | else |
---|
257 | { |
---|
258 | if (!ase1Flipattu) |
---|
259 | { |
---|
260 | ase1.FlipImage(); |
---|
261 | ase1Flipattu = true; |
---|
262 | } |
---|
263 | } |
---|
264 | |
---|
265 | } |
---|
266 | |
---|
267 | void Liikuta(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) |
---|
268 | { |
---|
269 | hahmo.Walk(nopeus); |
---|
270 | } |
---|
271 | |
---|
272 | void Hyppaa(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) |
---|
273 | { |
---|
274 | hahmo.Jump(nopeus); |
---|
275 | } |
---|
276 | |
---|
277 | void TormaaTahteen(PhysicsObject hahmo, PhysicsObject tahti) |
---|
278 | { |
---|
279 | maaliAani.Play(); |
---|
280 | MessageDisplay.Add("Keräsit tähden!"); |
---|
281 | tahti.Destroy(); |
---|
282 | } |
---|
283 | |
---|
284 | void Lisaatuli(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
285 | { |
---|
286 | |
---|
287 | Flame liekki = new Flame(tuli); |
---|
288 | liekki.MinLifetime = 0.1; |
---|
289 | liekki.MaxLifetime = 0.5; |
---|
290 | liekki.MinScale = 10; |
---|
291 | liekki.MaxScale = 30; |
---|
292 | liekki.Position = paikka; |
---|
293 | Add(liekki); |
---|
294 | |
---|
295 | Timer ajastin = new Timer(); |
---|
296 | ajastin.Interval = 0.05; |
---|
297 | ajastin.Timeout += delegate |
---|
298 | { |
---|
299 | liekki.Position = paikka + RandomGen.NextVector(0, 30); |
---|
300 | }; |
---|
301 | ajastin.Start(); |
---|
302 | } |
---|
303 | |
---|
304 | void LisaaVaihto(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
305 | { |
---|
306 | PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
307 | taso.Position = paikka; |
---|
308 | taso.IsVisible = false; |
---|
309 | Add(taso); |
---|
310 | taso.Tag = "vaihto"; |
---|
311 | } |
---|
312 | void VaihdaKenttaa() |
---|
313 | { |
---|
314 | kenttänumero++; |
---|
315 | AloitaKentta(); |
---|
316 | } |
---|
317 | |
---|
318 | void AloitaKentta() |
---|
319 | { |
---|
320 | ClearAll(); |
---|
321 | kävely = LoadAnimation("pelaaja"); |
---|
322 | Gravity = new Vector(0, -1000); |
---|
323 | hahmokävely = LoadAnimation("hahmoanimaatio"); |
---|
324 | SmoothTextures = false; |
---|
325 | |
---|
326 | LuoKentta(); |
---|
327 | LisaaNappaimet(); |
---|
328 | |
---|
329 | Camera.Follow(pelaaja1); |
---|
330 | Camera.ZoomFactor = 1.2; |
---|
331 | Camera.StayInLevel = true; |
---|
332 | |
---|
333 | if (kenttänumero == 1) |
---|
334 | { |
---|
335 | MediaPlayer.Play("tuli"); |
---|
336 | MediaPlayer.IsRepeating = true; |
---|
337 | } |
---|
338 | else if (kenttänumero == 2) |
---|
339 | { |
---|
340 | MediaPlayer.Stop(); |
---|
341 | MediaPlayer.Play("spooky"); |
---|
342 | MediaPlayer.IsRepeating = true; |
---|
343 | } |
---|
344 | } |
---|
345 | void tormaavaihtoon(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject vaihto) |
---|
346 | { |
---|
347 | VaihdaKenttaa(); |
---|
348 | |
---|
349 | |
---|
350 | |
---|
351 | } |
---|
352 | void Lisaakivi(Vector paikka, double leveys, double korkeus, Image kuva, int taso) |
---|
353 | { |
---|
354 | GameObject Isokivi = new GameObject(leveys * 1, korkeus * 1); |
---|
355 | Isokivi.Position = paikka + new Vector(0, 0); |
---|
356 | Add(Isokivi, taso); |
---|
357 | Isokivi.Image = kuva; |
---|
358 | |
---|
359 | } |
---|
360 | void Lisaapuu(Vector paikka, double leveys, double korkeus, Image kuva, int taso) |
---|
361 | { |
---|
362 | GameObject puu = new GameObject(leveys * 3, korkeus * 3); |
---|
363 | puu.Position = paikka + new Vector(0, 0); |
---|
364 | Add(puu, taso); |
---|
365 | puu.Image = kuva; |
---|
366 | |
---|
367 | |
---|
368 | |
---|
369 | } |
---|
370 | void ammuaseella() |
---|
371 | { |
---|
372 | PhysicsObject ammus = ase1.Shoot(); |
---|
373 | Vector ampumispaikka = ase1.AbsolutePosition; |
---|
374 | |
---|
375 | if (ammus != null) |
---|
376 | { |
---|
377 | ammus.Size *= 1.0; |
---|
378 | ammus.Image = null; |
---|
379 | ammus.Color = Color.Black; |
---|
380 | ammus.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
381 | ammus.Position += ase1.AbsoluteAngle.GetVector() * 20; |
---|
382 | ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(5); |
---|
383 | ammus.Tag = "ammus"; |
---|
384 | |
---|
385 | Timer ajastin = new Timer(); |
---|
386 | ajastin.Interval = 0.01; |
---|
387 | ajastin.Timeout += delegate |
---|
388 | { |
---|
389 | GameObject vana = new GameObject(ammus.Width * 1.7, ammus.Height * 0.4); |
---|
390 | vana.Angle = (ammus.Position - ampumispaikka).Angle; |
---|
391 | vana.Color = Color.Black; //new Color(0, 0, 0, 128); |
---|
392 | vana.Position = ammus.Position; |
---|
393 | vana.FadeColorTo(Color.Transparent, 0.5); |
---|
394 | vana.LifetimeLeft = TimeSpan.FromSeconds(0.5); |
---|
395 | Add(vana); |
---|
396 | }; |
---|
397 | ajastin.Start(); |
---|
398 | |
---|
399 | AddCollisionHandler(ammus, delegate(PhysicsObject a, PhysicsObject b) |
---|
400 | { |
---|
401 | ammus.Destroy(); |
---|
402 | ajastin.Stop(); |
---|
403 | }); |
---|
404 | } |
---|
405 | } |
---|
406 | void Lisaapesä(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
407 | { |
---|
408 | PhysicsObject pesä = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys*2, korkeus*1.5); |
---|
409 | pesä.Position = paikka; |
---|
410 | pesä.IsVisible = true; |
---|
411 | pesä.Y -= korkeus*0.2; |
---|
412 | pesä.Tag = "pesä"; |
---|
413 | pesä.IgnoresCollisionResponse = true; |
---|
414 | Add(pesä); |
---|
415 | pesä.Color = Color.Emerald; |
---|
416 | pesä.Image = alienpesä; |
---|
417 | |
---|
418 | Timer ajastin = new Timer(); |
---|
419 | ajastin.Interval = 8; |
---|
420 | ajastin.Timeout += delegate |
---|
421 | { |
---|
422 | Lisäähirviö(paikka,leveys,korkeus); |
---|
423 | }; |
---|
424 | ajastin.Start(); |
---|
425 | |
---|
426 | IntMeter elämät = new IntMeter(12); |
---|
427 | AddCollisionHandler(pesä, "ammus", delegate(PhysicsObject a, PhysicsObject b) |
---|
428 | { |
---|
429 | elämät.Value--; |
---|
430 | }); |
---|
431 | elämät.LowerLimit += delegate |
---|
432 | { |
---|
433 | pesä.Destroy(); |
---|
434 | ajastin.Stop(); |
---|
435 | LisaaEfekti(pesä.Position); |
---|
436 | }; |
---|
437 | } |
---|
438 | |
---|
439 | void Lisäähirviö(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
440 | { |
---|
441 | PhysicsObject hirviö = new PhysicsObject(leveys, korkeus); |
---|
442 | hirviö.Animation = new Animation(Hirviökuvat); |
---|
443 | hirviö.Animation.Start(); |
---|
444 | hirviö.Position = paikka; |
---|
445 | hirviö.CanRotate = false; |
---|
446 | hirviö.Tag = "hirviö"; |
---|
447 | Add(hirviö); |
---|
448 | |
---|
449 | RandomMoverBrain satunnaisAivot = new RandomMoverBrain(100); |
---|
450 | satunnaisAivot.WanderRadius = 200; |
---|
451 | FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain("pelaaja1"); |
---|
452 | seuraajanAivot.Speed = 80; // Millä nopeudella kohdetta seurataan |
---|
453 | seuraajanAivot.DistanceFar = 270; // Etäisyys jolla aletaan seurata kohdetta |
---|
454 | seuraajanAivot.FarBrain = satunnaisAivot; |
---|
455 | hirviö.Brain = seuraajanAivot; |
---|
456 | |
---|
457 | IntMeter elämät = new IntMeter(3); |
---|
458 | AddCollisionHandler(hirviö, "ammus", delegate(PhysicsObject a, PhysicsObject b) |
---|
459 | { |
---|
460 | elämät.Value--; |
---|
461 | }); |
---|
462 | elämät.LowerLimit += delegate |
---|
463 | { |
---|
464 | hirviö.Destroy(); |
---|
465 | LisaaEfekti(hirviö.Position); |
---|
466 | MediaPlayer.Play("alien"); |
---|
467 | MediaPlayer.IsRepeating = false; |
---|
468 | }; |
---|
469 | } |
---|
470 | |
---|
471 | void LisaaEfekti(Vector paikka) |
---|
472 | { |
---|
473 | for (int i = 0; i < 10; i++) |
---|
474 | { |
---|
475 | PhysicsObject pala = new PhysicsObject(10, 10); |
---|
476 | //pala.Image = ... |
---|
477 | pala.Color = Color.DarkGreen; |
---|
478 | pala.FadeColorTo(Color.Transparent, 1.0); |
---|
479 | pala.LifetimeLeft = TimeSpan.FromSeconds(1.0); |
---|
480 | pala.CollisionIgnoreGroup = 3; |
---|
481 | pala.Position = paikka; |
---|
482 | pala.Hit(RandomGen.NextVector(50, 200)); |
---|
483 | Add(pala); |
---|
484 | } |
---|
485 | } |
---|
486 | |
---|
487 | } |
---|