source: 2016/26/MikkoJ/NakkiPaukku/NakkiPaukku/NakkiPaukku/NakkiPaukku.cs @ 7568

Revision 7568, 965 bytes checked in by mijuntti, 3 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class NakkiPaukku : PhysicsGame
10{
11    Image kenttamuoto = LoadImage("Kentta.png");
12    public override void Begin()
13    {
14        LuoMailma();
15
16    }
17    void LuoMailma()
18    {
19        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("Kentta");
20       
21        ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso);
22        ruudut.Execute(20, 20);
23    }
24    void LuoTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
25    {
26        PhysicsObject kentta = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus);
27        kentta.Position = paikka;
28        kentta.Color = Color.Black;
29        Add(kentta);
30
31        Level.Background.Color = Color.White;
32        Camera.ZoomToLevel();
33        IsFullScreen = true;
34    }
35    PhysicsObject LuoMaila()
36    {
37        PhysicsObject
38    }
39}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.