source: 2016/23/AnttiH/asdf/asdf/asdf/asdf.cs @ 7228

Revision 7228, 19.1 KB checked in by sieerinn, 3 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class asdf : PhysicsGame
10{
11    PhysicsObject oikeapelaaja;
12    PhysicsObject vasenpelaaja;
13    PhysicsObject ayylmao;
14    PhysicsObject oikeapelaaja2;
15    PhysicsObject vasenpelaaja2;
16
17    private double liikkumisnopeus =  650.0;
18    private double liikkumisnopeus2 = 650.0;
19
20    Image kenttaKuva = LoadImage("jalkapallokentta");
21    Image palloKuva = LoadImage("jalkapallo");
22    Image paaKuva = LoadImage("pallopaa");
23    Image paaKuva2 = LoadImage("pallopaa2");
24    Image ylaoikeanurkkaKuva = LoadImage("ylaoikeanurkka");
25    Image ylavasennurkkaKuva = LoadImage("ylavasennurkka");
26    Image alaoikeanurkkaKuva = LoadImage("alaoikeanurkka");
27    Image alavasennurkkaKuva = LoadImage("alavasennurkka");
28    Image paaKuva12 = LoadImage("pallopaa12");
29    Image paaKuva22 = LoadImage("pallopaa22");
30    Image ylareunaKuva = LoadImage("ylareuna");
31    Image alareunaKuva = LoadImage("alareuna");
32    Image vasenreunaKuva = LoadImage("vasenreuna");
33    Image oikeareunaKuva = LoadImage("oikeareuna");
34
35    Image ekanpelaajanKuva;
36    Image ekanpelaajanKuva2;
37    Image tokanpelaajanKuva;
38    Image tokanpelaajanKuva2;
39
40    Shape ylaoikeanurkkaMuoto;
41    Shape ylavasennurkkaMuoto;
42    Shape alaoikeanurkkaMuoto;
43    Shape alavasennurkkaMuoto;
44
45    public override void Begin()
46    {
47
48        ylaoikeanurkkaMuoto = Shape.FromImage(ylaoikeanurkkaKuva);
49        ylavasennurkkaMuoto = Shape.FromImage(ylavasennurkkaKuva);
50        alaoikeanurkkaMuoto = Shape.FromImage(alaoikeanurkkaKuva);
51        alavasennurkkaMuoto = Shape.FromImage(alavasennurkkaKuva);
52
53        MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko",
54        "Aloita peli", "Poistu");
55        Add(alkuValikko);
56
57        alkuValikko.AddItemHandler(0, ValintaValikko);
58        alkuValikko.AddItemHandler(1, Exit);
59     }
60
61    void ValintaValikko()
62    {
63        MultiSelectWindow alkuValikko2 = new MultiSelectWindow("Kuinka monta pelaajaa?",
64      "2 pelaajaa", "4 pelaajaa");
65        Add(alkuValikko2);
66
67        alkuValikko2.AddItemHandler(0, UlkoasuValikko);
68        alkuValikko2.AddItemHandler(1, AloitaPeli2);
69    }
70
71    void UlkoasuValikko()
72    {
73        MultiSelectWindow valikko = new MultiSelectWindow("Millaisen pelaajan pelaaja 2 haluaa?",
74      "Pepe", "Messi");
75        Add(valikko);
76
77        valikko.AddItemHandler(0, delegate { ekanpelaajanKuva = paaKuva2; UlkoasuValikko2(); });
78        valikko.AddItemHandler(1, delegate { ekanpelaajanKuva2 = paaKuva; UlkoasuValikko2(); });
79    }
80
81    void UlkoasuValikko2()
82    {
83        MultiSelectWindow valikko = new MultiSelectWindow("Millaisen pelaajan pelaaja 1 haluaa?",
84      "Pepe", "Messi");
85        Add(valikko);
86
87        valikko.AddItemHandler(0, delegate { tokanpelaajanKuva = paaKuva2; AloitaPeli(); });
88        valikko.AddItemHandler(1, delegate { tokanpelaajanKuva2 = paaKuva; AloitaPeli(); }); 
89    }
90
91    void AloitaPeli()
92    {
93
94        PhysicsObject ylaoikeanurkka = PhysicsObject.CreateStaticObject(200, 200, ylaoikeanurkkaMuoto);
95        ylaoikeanurkka.X = 400;
96        ylaoikeanurkka.Y = 300;
97        ylaoikeanurkka.Image = ylaoikeanurkkaKuva;
98        Add(ylaoikeanurkka);
99
100        PhysicsObject ylavasennurkka = PhysicsObject.CreateStaticObject(200, 200, ylavasennurkkaMuoto);
101        ylavasennurkka.X = -400;
102        ylavasennurkka.Y = 300;
103        ylavasennurkka.Image = ylavasennurkkaKuva;
104        Add(ylavasennurkka);
105
106        PhysicsObject alaoikeanurkka = PhysicsObject.CreateStaticObject(200, 200, alaoikeanurkkaMuoto);
107        alaoikeanurkka.X = 400;
108        alaoikeanurkka.Y = -300;
109        alaoikeanurkka.Image = alaoikeanurkkaKuva;
110        Add(alaoikeanurkka);
111
112        PhysicsObject alavasennurkka = PhysicsObject.CreateStaticObject(200, 200, alavasennurkkaMuoto);
113        alavasennurkka.X = -400;
114        alavasennurkka.Y = -300;
115        alavasennurkka.Image = alavasennurkkaKuva;
116        Add(alavasennurkka);
117
118        Level.Background.Color = Color.LightGreen;
119
120        // sr = sivureuna
121
122        PhysicsObject oikeamaali = PhysicsObject.CreateStaticObject(2, 300);
123        oikeamaali.X = 500;
124        oikeamaali.Color = new Color(90, 198, 90);
125        Add(oikeamaali);
126
127        PhysicsObject vasenmaali = PhysicsObject.CreateStaticObject(2, 300);
128        vasenmaali.X = -500;
129        vasenmaali.Color = new Color(90, 198, 90);
130        Add(vasenmaali);
131
132        PhysicsObject oikeasr = PhysicsObject.CreateStaticObject(250, 950);
133        oikeasr.Color = Color.White;
134        oikeasr.Image = oikeareunaKuva;
135        oikeasr.X = 625;
136        Add(oikeasr);
137
138        PhysicsObject vasensr = PhysicsObject.CreateStaticObject(250, 950);
139        vasensr.Color = Color.White;
140        vasensr.X = -625;
141        vasensr.Image = vasenreunaKuva;
142        Add(vasensr);
143
144        GameObject ylareuna = new GameObject(1000,35);
145        ylareuna.Y = 415;
146        ylareuna.Image = ylareunaKuva;
147        Add(ylareuna);
148
149        GameObject alareuna = new GameObject(1000, 35);
150        alareuna.Y = -415;
151        alareuna.Image = alareunaKuva;
152        Add(alareuna);
153
154        PhysicsObject maalitolppa = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 10);
155        maalitolppa.Color = Color.Gray;
156        maalitolppa.X = 475;
157        maalitolppa.Y = 150;
158        Add(maalitolppa);
159
160        PhysicsObject maalitolppa2 = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 10);
161        maalitolppa2.Color = Color.Gray;
162        maalitolppa2.X = 475;
163        maalitolppa2.Y = -150;
164        Add(maalitolppa2);
165
166        PhysicsObject maalitolppa3 = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 10);
167        maalitolppa3.Color = Color.Gray;
168        maalitolppa3.X = -475;
169        maalitolppa3.Y = 150;
170        Add(maalitolppa3);
171
172        PhysicsObject maalitolppa4 = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 10);
173        maalitolppa4.Color = Color.Gray;
174        maalitolppa4.X = -475;
175        maalitolppa4.Y = -150;
176        Add(maalitolppa4);
177
178        GameObject ruohikko = new GameObject(1000, 1000);
179        ruohikko.Image = kenttaKuva;
180        //ruohikko.Color = Color.Yellow;
181        Add(ruohikko, -1);
182
183        ayylmao = new PhysicsObject(50.0, 50.0);
184        ayylmao.Shape = Shape.Circle;
185        ayylmao.Color = Color.White;
186        ayylmao.Image = palloKuva;
187        ayylmao.CanRotate = true;
188        ayylmao.X = 0;
189        ayylmao.Y = 0;
190        Add(ayylmao);
191
192        Vector impulssi = new Vector(0.0, 0.0);
193        ayylmao.Hit(impulssi);
194        ayylmao.Restitution = 1.0;
195       
196
197        oikeapelaaja = new PhysicsObject(75, 75, Shape.Circle);
198        oikeapelaaja.X = 400;
199        oikeapelaaja.CanRotate = false;
200        oikeapelaaja.Color = Color.Aqua;
201        oikeapelaaja.Image = paaKuva;
202        if (ekanpelaajanKuva != null) oikeapelaaja.Image = ekanpelaajanKuva;
203        oikeapelaaja.Restitution = 0.0;
204        Add(oikeapelaaja);
205
206        vasenpelaaja = new PhysicsObject(75, 75, Shape.Circle);
207        vasenpelaaja.X = -400;
208        vasenpelaaja.CanRotate = false;
209        vasenpelaaja.Color = Color.Pink;
210        vasenpelaaja.Image = paaKuva;
211        if (tokanpelaajanKuva != null) vasenpelaaja.Image = tokanpelaajanKuva;
212        vasenpelaaja.Restitution = 0.0;
213        Add(vasenpelaaja);
214
215        Timer.SingleShot(1.0, asetaohjaimet);
216
217        Level.CreateBorders();
218
219        LuoPistelaskuri();
220        LuoPistelaskuri2();
221
222        pisteLaskuri.AddTrigger(10, TriggerDirection.Up, sininenvoitti);
223        pisteLaskuri.AddTrigger(10, TriggerDirection.Up, ajastin);
224
225        pisteLaskuri2.AddTrigger(10, TriggerDirection.Up, punainenvoitti);
226        pisteLaskuri2.AddTrigger(10, TriggerDirection.Up, ajastin);
227
228        AddCollisionHandler(ayylmao, vasenmaali, sinisenmaali);
229
230        AddCollisionHandler(ayylmao, oikeamaali, punaisenmaali);
231         
232       
233    }
234
235    void AloitaPeli2()
236    {
237
238        PhysicsObject ylaoikeanurkka = PhysicsObject.CreateStaticObject(200, 200, ylaoikeanurkkaMuoto);
239        ylaoikeanurkka.X = 400;
240        ylaoikeanurkka.Y = 300;
241        ylaoikeanurkka.Image = ylaoikeanurkkaKuva;
242        Add(ylaoikeanurkka);
243
244        PhysicsObject ylavasennurkka = PhysicsObject.CreateStaticObject(200, 200, ylavasennurkkaMuoto);
245        ylavasennurkka.X = -400;
246
247        ylavasennurkka.Y = 300;
248        ylavasennurkka.Image = ylavasennurkkaKuva;
249        Add(ylavasennurkka);
250
251        PhysicsObject alaoikeanurkka = PhysicsObject.CreateStaticObject(200, 200, alaoikeanurkkaMuoto);
252        alaoikeanurkka.X = 400;
253        alaoikeanurkka.Y = -300;
254        alaoikeanurkka.Image = alaoikeanurkkaKuva;
255        Add(alaoikeanurkka);
256
257        PhysicsObject alavasennurkka = PhysicsObject.CreateStaticObject(200, 200, alavasennurkkaMuoto);
258        alavasennurkka.X = -400;
259        alavasennurkka.Y = -300;
260        alavasennurkka.Image = alavasennurkkaKuva;
261        Add(alavasennurkka);
262
263        Level.Background.Color = Color.LightGreen;
264
265        // sr = sivureuna
266
267        PhysicsObject oikeamaali = PhysicsObject.CreateStaticObject(2, 300);
268        oikeamaali.X = 500;
269        oikeamaali.Color = new Color(90, 198, 90);
270        Add(oikeamaali);
271
272        PhysicsObject vasenmaali = PhysicsObject.CreateStaticObject(2, 300);
273        vasenmaali.X = -500;
274        vasenmaali.Color = new Color(90, 198, 90);
275        Add(vasenmaali);
276
277        PhysicsObject oikeasr = PhysicsObject.CreateStaticObject(250, 950);
278        oikeasr.Color = Color.White;
279        oikeasr.Image = oikeareunaKuva;
280        oikeasr.X = 625;
281        Add(oikeasr);
282
283        PhysicsObject vasensr = PhysicsObject.CreateStaticObject(250, 950);
284        vasensr.Color = Color.White;
285        vasensr.X = -625;
286        vasensr.Image = vasenreunaKuva;
287        Add(vasensr);
288
289        GameObject ylareuna = new GameObject(1000, 35);
290        ylareuna.Y = 415;
291        ylareuna.Image = ylareunaKuva;
292        Add(ylareuna);
293
294        GameObject alareuna = new GameObject(1000, 35);
295        alareuna.Y = -415;
296        alareuna.Image = alareunaKuva;
297        Add(alareuna);
298
299        PhysicsObject maalitolppa = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 10);
300        maalitolppa.Color = Color.Gray;
301        maalitolppa.X = 475;
302        maalitolppa.Y = 150;
303        Add(maalitolppa);
304
305        PhysicsObject maalitolppa2 = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 10);
306        maalitolppa2.Color = Color.Gray;
307        maalitolppa2.X = 475;
308        maalitolppa2.Y = -150;
309        Add(maalitolppa2);
310
311        PhysicsObject maalitolppa3 = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 10);
312        maalitolppa3.Color = Color.Gray;
313        maalitolppa3.X = -475;
314        maalitolppa3.Y = 150;
315        Add(maalitolppa3);
316
317        PhysicsObject maalitolppa4 = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 10);
318        maalitolppa4.Color = Color.Gray;
319        maalitolppa4.X = -475;
320        maalitolppa4.Y = -150;
321        Add(maalitolppa4);
322
323        GameObject ruohikko = new GameObject(1000, 1000);
324        ruohikko.Image = kenttaKuva;
325        //ruohikko.Color = Color.Yellow;
326        Add(ruohikko, -1);
327
328        ayylmao = new PhysicsObject(50.0, 50.0);
329        ayylmao.Shape = Shape.Circle;
330        ayylmao.Color = Color.White;
331        ayylmao.Image = palloKuva;
332        ayylmao.CanRotate = true;
333        ayylmao.X = 0;
334        ayylmao.Y = 0;
335        Add(ayylmao);
336
337        Vector impulssi = new Vector(0.0, 0.0);
338        ayylmao.Hit(impulssi);
339        ayylmao.Restitution = 1.0;
340
341
342        oikeapelaaja = new PhysicsObject(75, 75, Shape.Circle);
343        oikeapelaaja.X = 400;
344        oikeapelaaja.CanRotate = false;
345        oikeapelaaja.Color = Color.Aqua;
346        oikeapelaaja.Image = paaKuva;
347        oikeapelaaja.Restitution = 0.0;
348        Add(oikeapelaaja);
349
350        oikeapelaaja2 = new PhysicsObject(75, 75, Shape.Circle);
351        oikeapelaaja2.X = 125;
352        oikeapelaaja2.CanRotate = false;
353        oikeapelaaja2.Image = paaKuva12;
354        oikeapelaaja2.Restitution = 0.0;
355        Add(oikeapelaaja2);
356
357        vasenpelaaja = new PhysicsObject(75, 75, Shape.Circle);
358        vasenpelaaja.X = -400;
359        vasenpelaaja.CanRotate = false;
360        vasenpelaaja.Color = Color.Pink;
361        vasenpelaaja.Image = paaKuva2;
362        vasenpelaaja.Restitution = 0.0;
363        Add(vasenpelaaja);
364
365        vasenpelaaja2 = new PhysicsObject(75, 75, Shape.Circle);
366        vasenpelaaja2.X = -125;
367        vasenpelaaja2.CanRotate = false;
368        vasenpelaaja2.Image = paaKuva22;
369        vasenpelaaja2.Restitution = 0.0;
370        Add(vasenpelaaja2);
371
372        Timer.SingleShot(1.0, asetaohjaimet);
373
374        Level.CreateBorders();
375
376        LuoPistelaskuri();
377        LuoPistelaskuri2();
378
379        pisteLaskuri.AddTrigger(10, TriggerDirection.Up, sininenvoitti2);
380        pisteLaskuri.AddTrigger(10, TriggerDirection.Up, ajastin);
381
382        pisteLaskuri2.AddTrigger(10, TriggerDirection.Up, punainenvoitti2);
383        pisteLaskuri2.AddTrigger(10, TriggerDirection.Up, ajastin);
384
385        AddCollisionHandler(ayylmao, vasenmaali, sinisenmaali2);
386
387        AddCollisionHandler(ayylmao, oikeamaali, punaisenmaali2);
388
389
390    }
391
392    void asetaohjaimet()
393    {
394        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, Liikuta, null, oikeapelaaja, new Vector(-liikkumisnopeus, 0));
395        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Released, Liikuta, null, oikeapelaaja, Vector.Zero);
396        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, Liikuta, null, oikeapelaaja, new Vector(liikkumisnopeus, 0));
397        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Released, Liikuta, null, oikeapelaaja, Vector.Zero);
398        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, Liikuta, null, oikeapelaaja, new Vector(0, -liikkumisnopeus));
399        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Released, Liikuta, null, oikeapelaaja, Vector.Zero);
400        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, Liikuta, null, oikeapelaaja, new Vector(0, liikkumisnopeus));
401        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, Liikuta, null, oikeapelaaja, Vector.Zero);
402
403        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, Liikuta, null, vasenpelaaja, new Vector(-liikkumisnopeus2, 0));
404        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, Liikuta, null, vasenpelaaja, Vector.Zero);
405        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Liikuta, null, vasenpelaaja, new Vector(liikkumisnopeus2, 0));
406        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, Liikuta, null, vasenpelaaja, Vector.Zero);
407        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, Liikuta, null, vasenpelaaja, new Vector(0, -liikkumisnopeus2));
408        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, Liikuta, null, vasenpelaaja, Vector.Zero);
409        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, Liikuta, null, vasenpelaaja, new Vector(0, liikkumisnopeus2));
410        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, Liikuta, null, vasenpelaaja , Vector.Zero);
411
412        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa2, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.", vasenpelaaja);
413        ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.", oikeapelaaja);
414        ControllerThree.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa2, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.", vasenpelaaja2);
415        ControllerFour.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.", oikeapelaaja2);
416       
417        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
418        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
419    }
420
421    void LiikutaPelaajaa(AnalogState tatinTila, PhysicsObject pelaaja)
422    {
423        Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector;
424        pelaaja.Velocity = tatinAsento * liikkumisnopeus;
425    }
426
427    void LiikutaPelaajaa2(AnalogState tatinTila, PhysicsObject pelaaja)
428    {
429        Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector;
430        pelaaja.Velocity = tatinAsento * liikkumisnopeus2;
431    }
432
433    void Liikuta(PhysicsObject pelaaja, Vector suunta)
434    {
435        pelaaja.Velocity = suunta;
436    }
437
438    IntMeter pisteLaskuri;
439
440    void LuoPistelaskuri()
441    {
442        pisteLaskuri = new IntMeter(0);
443
444        Label pisteNaytto = new Label();
445        pisteNaytto.X = Screen.Right - 88;
446        pisteNaytto.Y = Screen.Top - 100;
447        pisteNaytto.TextColor = Color.White;
448        pisteNaytto.Color = Color.Gray;
449
450        pisteNaytto.BindTo(pisteLaskuri);
451        Add(pisteNaytto);
452    }
453
454    IntMeter pisteLaskuri2;
455
456    void LuoPistelaskuri2()
457    {
458        pisteLaskuri2 = new IntMeter(0);
459
460        Label pisteNaytto2 = new Label();
461        pisteNaytto2.X = Screen.Left + 90;
462        pisteNaytto2.Y = Screen.Top - 100;
463        pisteNaytto2.TextColor = Color.White;
464        pisteNaytto2.Color = Color.Gray;
465
466        pisteNaytto2.BindTo(pisteLaskuri2);
467        Add(pisteNaytto2);
468    }
469
470    void aloitaalusta()
471    {
472        vasenpelaaja.Position = new Vector(-400, 0);
473        oikeapelaaja.Position = new Vector(400, 0);
474        ayylmao.Position = new Vector(0, 0);
475
476        vasenpelaaja.Velocity = new Vector(0, 0); 
477        oikeapelaaja.Velocity = new Vector(0, 0);
478        ayylmao.Velocity = new Vector(0, 0);
479        ayylmao.AngularVelocity = 0;
480
481        ClearControls();
482        Timer.SingleShot(0.5, asetaohjaimet);
483    }
484
485    void aloitaalusta2()
486    {
487        vasenpelaaja.Position = new Vector(-400, 0);
488        oikeapelaaja.Position = new Vector(400, 0);
489        vasenpelaaja2.Position = new Vector(-125, 0);
490        oikeapelaaja2.Position = new Vector(125, 0);
491        ayylmao.Position = new Vector(0, 0);
492
493        vasenpelaaja.Velocity = new Vector(0, 0);
494        vasenpelaaja2.Velocity = new Vector(0, 0);
495        oikeapelaaja.Velocity = new Vector(0, 0);
496        oikeapelaaja2.Velocity = new Vector(0, 0);
497        ayylmao.Velocity = new Vector(0, 0);
498        ayylmao.AngularVelocity = 0;
499
500        ClearControls();
501        Timer.SingleShot(0.5, asetaohjaimet);
502    }
503   
504    void sinisenmaali(PhysicsObject ayylmao, PhysicsObject vasenmaali)
505    {
506        pisteLaskuri.Value += 1;
507        aloitaalusta();
508    }
509
510    void sinisenmaali2(PhysicsObject ayylmao, PhysicsObject vasenmaali)
511    {
512        pisteLaskuri.Value += 1;
513        aloitaalusta2();
514    }
515
516    void punaisenmaali(PhysicsObject ayylmao, PhysicsObject oikeamaali)
517    {
518        pisteLaskuri2.Value += 1;
519        aloitaalusta();
520    }
521
522    void punaisenmaali2(PhysicsObject ayylmao, PhysicsObject oikeamaali)
523    {
524        pisteLaskuri2.Value += 1;
525        aloitaalusta2();
526    }
527
528    void sininenvoitti()
529    {
530        MessageDisplay.Add("Oikea pelaaja voitti!");
531    }
532
533    void punainenvoitti()
534    {
535        MessageDisplay.Add("Vasen pelaaja voitti!");
536    }
537
538    void sininenvoitti2()
539    {
540        MessageDisplay.Add("Oikeat pelaajat voitti!");
541    }
542
543    void punainenvoitti2()
544    {
545        MessageDisplay.Add("Vasemmat pelaajat voitti!");
546    }
547
548    void ajastin()
549    {
550        Timer ajastin = new Timer();
551        ajastin.Interval = 2.0;
552        ajastin.Timeout += Exit;
553        ajastin.Start();
554    }
555}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.