source: 2015/30/CamillaT/YouCombat/YouCombat/YouCombat/YouCombat.cs @ 6874

Revision 6874, 3.1 KB checked in by picakrty, 4 years ago (diff)

Painovoima on valmis ja os hahmoista.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class YouCombat : PhysicsGame
10{
11
12    PhysicsObject rauski;
13    PhysicsObject miisas;
14    PhysicsObject soikku;
15
16    Image tubecon = LoadImage("TubeCombat - tausta");
17    Image rauskinKuva = LoadImage("TubeCombat - Rauski");
18    Image miisasinKuva = LoadImage("TubeCombat - Miisas");
19    //Image soikunKuva = LoadImage ("TubeCombat - Soikku")
20
21    PhysicsObject pelaaja1;
22    PhysicsObject pelaaja2;
23   
24
25    public override void Begin()
26    {
27        // Maisema valmis. Hahmoille lisää animaatioita ja uusitústa??? Hahmo valikko eikä kaikkia saman aikaa ruudulle!!
28
29        Hahmot();
30        PeliMusiikit();
31        pelaaja1 = rauski;
32        pelaaja2 = miisas;
33        HahmojenOhjaus();
34
35        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
36        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
37
38        Level.Width = Screen.Width;
39        Level.Height = Screen.Height;
40
41        GameObject tausta = new GameObject(Level.Width, Level.Height);
42        tausta.Image = tubecon;
43        Add(tausta, -3);
44       
45
46    }
47
48    void Hahmot()
49    {
50        rauski = new PhysicsObject(270, 450);
51        miisas = new PhysicsObject(270, 450);
52        soikku = new PhysicsObject(270, 450);
53
54        rauski.X = 560.00;
55        rauski.Y = -200.0;
56
57        miisas.X = -650.00;   
58        miisas.Y = -200.0;
59
60        //soikku.X =
61        //soikku.Y = -200.0;
62
63        rauski.Image = rauskinKuva;
64        miisas.Image = miisasinKuva;
65        //soikku.Image = soikunKuva;
66
67        Add(rauski);
68        Add(miisas);
69        //Add(soikku);
70
71    }
72
73
74    void HahmojenOhjaus()
75    {
76        Keyboard.Listen(Key. A, ButtonState.Pressed, Liikuta, "Liiku Vasemmalle",pelaaja1, new Vector(-10000.0, 0.0));
77        Keyboard.Listen(Key. W, ButtonState.Pressed, Liikuta,   "Hyppy Ylos",pelaaja1, new Vector(0.0, 10000.0));
78        //Keyboard.Listen(Key. S, ButtonState.Pressed, Liikuta,  "Liiku Alas",pelaaja1);
79        Keyboard.Listen(Key. D, ButtonState.Pressed, Liikuta, "Liiku Oikealle",pelaaja1, new Vector(10000.0,0.0));
80
81        //Koita saada toimii. Luo menuValikko -_-"
82
83        Gravity = new Vector(0.0, -100.0);
84
85    }
86
87    void Liikuta(PhysicsObject pelaaja,Vector vektor)
88    {
89        pelaaja.Push(vektor);
90    }
91
92
93    void VihollinenKuolee()
94    {
95
96        miisas.Destroy(); 
97
98
99
100        //Tännekki Elämää
101    }
102
103    void PeliMusiikit()
104    {
105        MediaPlayer.PlayFromURL("https://www.youtube.com/watch?v=sJHIbb3vdNM/musaa.mp3");
106
107        MediaPlayer.IsRepeating = true;
108    }
109
110    class Vihu : PhysicsObject
111    {
112        private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(3, 0, 3);
113        public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } }
114
115        public Vihu(double leveys, double korkeus)
116            : base(leveys, korkeus)
117        {
118            elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); };
119        }
120    }
121
122   
123   
124   
125    }
126     
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.