source: 2015/27/ohjaajat/TheLegendOfGabriel/TheLegendOfGabriel/TheLegendOfGabriel/LevelCreation.cs @ 6536

Revision 6536, 1.4 KB checked in by sieerinn, 6 years ago (diff)

The Legend of Gabriel pelin pohjaa.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using System.Linq;
4using System.Text;
5using Jypeli;
6
7public partial class TheLegendOfGabriel : PhysicsGame
8{
9    /// <summary>
10    /// Luo kentän .tmx tiedostosta.
11    /// </summary>
12    void CreateLevel(string levelName)
13    {
14        var level = TiledTileMap.FromLevelAsset(levelName);
15        level.SetTileMethod("base", CreateBaseTile);
16        level.SetTileMethod("foreground", CreateForegroundTile);
17        level.Execute();
18
19        Level.Background.Color = Color.Black;
20    }
21
22    /// <summary>
23    /// Maassa oleva perus tiili, jonka läpi voi kävellä.
24    /// </summary>
25    void CreateBaseTile(Vector position, double width, double height, Image image, string layerName)
26    {
27        CreateBasicTile(position, width, height, image, -1);
28    }
29
30    /// <summary>
31    /// Pelaajan päällä näkyvä perus tiili.
32    /// </summary>
33    void CreateForegroundTile(Vector position, double width, double height, Image image, string layerName)
34    {
35        CreateBasicTile(position, width, height, image, 1);
36    }
37
38    /// <summary>
39    /// Luo tavallisen tiilen jonka läpi voi kävellä.
40    /// </summary>
41    void CreateBasicTile(Vector position, double width, double height, Image image, int layer)
42    {
43        var tile = new GameObject(width, height);
44        tile.Image = image;
45        tile.Position = position;
46        Add(tile, layer);
47    }
48}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.