source: 2015/27/SanteriK/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays.cs @ 6532

Revision 6532, 1.4 KB checked in by misakana, 5 years ago (diff)

kenttä latautuu ruudulle

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Hundreddays : PhysicsGame
10{
11    Image wallimage = LoadImage("seinä");
12
13    Image groundImage = LoadImage("lattia");
14    public override void Begin()
15    {
16        LuoKentta();
17        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
18        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
19        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
20    }
21    void LuoLattia(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
22    {
23        GameObject lattia = new GameObject(leveys, korkeus);
24        lattia.Position = paikka;
25        Add(lattia);
26        lattia.Image = groundImage;
27
28    }
29
30    void LuoKentta()
31    {
32        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("kenttä");
33
34        //ruudut.SetTileMethod(Color.Green,  LuoPelaaja);
35        ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso);
36        ruudut.SetTileMethod(Color.Gray, LuoLattia);
37        ruudut.Execute(20, 20);
38        Camera.ZoomToLevel();
39    }
40    void LuoTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
41    {
42        PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus);
43        taso.Position = paikka;
44        taso.Image = wallimage;
45        taso.CollisionIgnoreGroup = 1;
46        Add(taso);
47
48
49    }
50
51}
52
53
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.