source: 2015/27/KarriK/Pong/Pong/Pong/Pong.cs @ 6498

Revision 6498, 1.5 KB checked in by misakana, 6 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Pong : PhysicsGame
10{
11    PhysicsObject pallo;
12
13    public override void Begin()
14    {
15        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
16
17        LuoKentta();
18        AsetaOhjaimet();
19        AloitaPeli();
20
21
22
23        ;
24    }
25
26    void LuoKentta()
27    {
28        pallo = new PhysicsObject(40.0, 40.0);
29        pallo.Shape = Shape.Circle;
30        Add(pallo);
31        pallo.X = -200.0;
32        pallo.Y = 0.0;
33        pallo.Restitution = 1.0;
34
35        LuoMaila(Level.Left + 20.0, 0.0);
36        LuoMaila(Level.Right - 20.0, 0.0);
37
38        Level.CreateBorders(1.0, false);
39
40        Level.Background.Color = Color.Black;
41        Camera.ZoomToLevel();
42    }
43
44    void AloitaPeli()
45    {
46        Vector impulssi = new Vector(500.0, 0.0);
47        pallo.Hit(impulssi);
48    }
49
50    void LuoMaila(double x, double y)
51    {
52        PhysicsObject maila = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 100.0);
53        maila.Shape = Shape.Rectangle;
54        maila.X = x;
55        maila.Y = y;
56        maila.Restitution = 1.0;
57        Add(maila);
58
59       
60    }
61    void AsetaOhjaimet()
62    {
63Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
64Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaMaila1Ylos, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös");
65
66Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, PysaytaMaila1, null);
67    }
68}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.