source: 2015/27/JesseS/VoltsTank/VoltsTank/VoltsTank/VoltsTank.cs @ 6656

Revision 6656, 1.9 KB checked in by jesirkia, 5 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class VoltsTank : PhysicsGame
10{
11    PhysicsObject pelaaja1;
12    PhysicsObject pelaaja2;
13
14    double maxNopeus = 1500.0;
15
16    public override void Begin()
17    {
18        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Quit game");
19        ControllerOne.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Quit game");
20
21        LuoPelaaja1();
22        LuoPelaaja2();
23           
24       
25
26
27        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1,
28  LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.", pelaaja1);
29
30        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.RightTrigger, 0.1,
31        AmmuTykilla, "Käytä oikeaa liipasinta ampumisen tavoin.", pelaaja1);
32
33        ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1,
34    LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.", pelaaja2);
35
36        ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.RightTrigger, 0.1,
37        AmmuTykilla, "Käytä oikeaa liipasinta ampumisen tavoin.", pelaaja2);
38
39
40    }
41    void LiikutaPelaajaa(AnalogState tatinTila, PhysicsObject pelaaja)
42    {
43        pelaaja.Angle = tatinTila.StateVector.Angle;
44        pelaaja.Move(tatinTila.StateVector * maxNopeus);
45
46    }
47    void AmmuTykilla(AnalogState liipasimenTila, PhysicsObject pelaaja)
48    {
49        double liipasimenAsento = liipasimenTila.State;
50    }
51    void LuoPelaaja1()
52    {
53        pelaaja1 = new PhysicsObject(40, 40);
54        pelaaja1.LinearDamping = 0.1;
55        pelaaja1.AngularDamping = 0.1;
56        Add(pelaaja1);
57
58    }
59    void LuoPelaaja2()
60    {
61        pelaaja2 = new PhysicsObject(40, 40);
62        pelaaja2.LinearDamping = 0.1;
63        pelaaja2.AngularDamping = 0.1;
64        Add(pelaaja2);
65
66    }
67
68
69}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.