source: 2015/27/JaakkoS/RPGpeli/RPGpeli/RPGpeli/RPGpeli.cs @ 7082

Revision 7082, 1.3 KB checked in by sieerinn, 4 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class RPGpeli : PhysicsGame
10{
11
12    Image ritariKuva = LoadImage("ritari");
13
14    public override void Begin()
15    {
16        PhysicsObject pelaaja = new PhysicsObject(50, 100);
17        pelaaja.Image = ritariKuva;
18        pelaaja.Color = Color.Black;
19        pelaaja.LinearDamping = 0.90;
20        Add(pelaaja);
21
22        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
23        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
24        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liiku alas", pelaaja, new Vector(0, -600));
25        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liiku ylös", pelaaja, new Vector(0, 600));
26        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liiku vasemmalle", pelaaja, new Vector(-600, 0));
27        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liiku oikealle", pelaaja, new Vector(600, 0));
28    }
29
30
31
32
33    void LiikutaPelaajaa(PhysicsObject pelaaja, Vector vektori)
34    {
35        pelaaja.Push(vektori);
36    }
37
38    void lisaaVihollinenen()
39    {
40
41    }
42}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.