source: 2015/27/EemilI/infected - Copy/infected/infected/infected.cs @ 6647

Revision 6647, 2.7 KB checked in by eemikone, 6 years ago (diff)

pelaaja liikkuu :D

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class infected : PhysicsGame
10{
11    PhysicsObject mies;
12    Image mieskuva = LoadImage("zombi");
13
14    public override void Begin()
15    {
16        LuoKentta();
17        kontrollit();
18
19        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
20    }
21    void LuoHahmo(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
22    {
23        mies = new PhysicsObject(mieskuva);
24        mies.Size = new Vector(50, 50);
25        mies.Position = paikka;
26        mies.LinearDamping = 0.1;
27        Add(mies);
28
29    }
30    void LuoKentta() 
31    {
32        ColorTileMap mappi = ColorTileMap.FromLevelAsset("mappi");
33        mappi.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso);
34        mappi.SetTileMethod(Color.Red, LuoHahmo);
35        mappi.Execute(40, 40);
36
37        //Level.CreateBorders();
38        Camera.Follow(mies);
39        Camera.StayInLevel = true;
40        Camera.Zoom(1.0);
41    }
42
43    void LuoTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
44    {
45        PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus);
46        taso.Position = paikka;
47        taso.Color = Color.Black;
48        //taso.Image = groundImage;
49        taso.CollisionIgnoreGroup = 1;
50        Add(taso);
51    }
52    void kontrollit()
53    {
54        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "pelaaja liikkuu ylos", 1500.0, 1);
55        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "pelaaja liikkuu ylos", 1500.0, 2);
56        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "pelaaja liikkuu ylos", 1500.0, 3);
57        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "pelaaja liikkuu ylos", 1500.0, 4);
58        Mouse.ListenMovement(0.0, Tahtays, null);
59        Mouse.IsCursorVisible = true;
60    }
61    void LiikutaPelaajaa(double nopeus, int liikkuminen)
62    {
63        switch (liikkuminen)
64        {
65            case 1:
66                mies.Move(Vector.FromLengthAndAngle(nopeus, mies.Angle));
67                break;
68            case 2:
69                mies.Move(-Vector.FromLengthAndAngle(nopeus, mies.Angle));
70                break;
71            case 3:
72                mies.Move(Vector.FromLengthAndAngle(nopeus, mies.Angle - Angle.FromDegrees(90)));
73                break;
74            case 4:
75                mies.Move(Vector.FromLengthAndAngle(nopeus, mies.Angle - Angle.FromDegrees(-90)));
76                break;
77            default:
78                break;
79        }
80    }
81    void Tahtays(AnalogState hiirenTila)
82    {
83        Vector suunta = Mouse.PositionOnWorld - mies.Position;
84        mies.Angle = suunta.Angle;
85    }
86}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.