1 | using System; |
---|
2 | using System.Collections.Generic; |
---|
3 | using Jypeli; |
---|
4 | using Jypeli.Assets; |
---|
5 | using Jypeli.Controls; |
---|
6 | using Jypeli.Effects; |
---|
7 | using Jypeli.Widgets; |
---|
8 | |
---|
9 | public class IMBT : PhysicsGame |
---|
10 | { |
---|
11 | public override void Begin() |
---|
12 | { |
---|
13 | // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän |
---|
14 | LuoKentta(); |
---|
15 | PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); |
---|
16 | Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); |
---|
17 | } |
---|
18 | void LuoKentta() |
---|
19 | { |
---|
20 | //1. Luetaan kuva uuteen ColorTileMappiin, kuvan nimen perässä ei .png-päätettä. |
---|
21 | ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("kenttä1"); |
---|
22 | |
---|
23 | //2. Kerrotaan mitä aliohjelmaa kutsutaan, kun tietyn värinen pikseli tulee vastaan kuvatiedostossa. |
---|
24 | ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoPelaaja); |
---|
25 | ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoPalikka); |
---|
26 | ruudut.SetTileMethod(Color, LuoPieniPalikka); |
---|
27 | |
---|
28 | //3. Execute luo kentän |
---|
29 | // Parametreina leveys ja korkeus |
---|
30 | ruudut.Execute(20, 20); |
---|
31 | } |
---|
32 | |
---|
33 | void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
34 | { |
---|
35 | PhysicsObject pelaaja1 = new PhysicsObject(60, 60); |
---|
36 | pelaaja1.Shape = Shape.Rectangle; |
---|
37 | pelaaja1.Position = paikka; |
---|
38 | Add(pelaaja1); |
---|
39 | } |
---|
40 | |
---|
41 | void LuoPalikka(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
42 | { |
---|
43 | |
---|
44 | } |
---|
45 | |
---|
46 | void LuoPieniPalikka(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
47 | { |
---|
48 | |
---|
49 | } |
---|
50 | } |
---|