source: 2015/26/SanteriP/Pong/Pong/Pong/Pong.cs @ 6144

Revision 6144, 1.4 KB checked in by jotapoti, 6 years ago (diff)

vaihe 5 kesken vielä

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Pong : PhysicsGame
10{
11    PhysicsObject pallo;
12
13    public override void Begin()
14    {
15        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
16        LuoKentta();
17        AloitaPeli();
18
19        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down,LiikutaMaila1Ylos, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös");
20
21
22        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
23    }
24
25    void LuoKentta()
26    {
27        pallo = new PhysicsObject(40.0, 40.0);
28        pallo.Shape = Shape.Circle;
29        pallo.X = -200.0;
30        pallo.Y = 0.0;
31        pallo.Restitution = 1.0;
32        Add(pallo);
33
34
35        LuoMaila(Level.Left + 20.0, 0.0);
36        LuoMaila(Level.Right - 20.0, 0.0);
37
38        Level.CreateBorders(1.0, false);
39
40        Level.Background.Color = Color.Black;
41
42
43
44
45
46        Camera.ZoomToLevel();
47
48    }
49
50    void LuoMaila(double x, double y)
51    {
52        PhysicsObject maila = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 100.0);
53        maila.Shape = Shape.Rectangle;
54        maila.X = x;
55        maila.Y = y;
56        maila.Restitution = 1.0;
57        Add(maila);
58    }
59
60    void AloitaPeli()
61    {
62        Camera.ZoomToLevel();
63        Vector impulssi = new Vector(500.0, 0.0);
64        pallo.Hit(impulssi);
65    }
66
67}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.