source: 2015/24/VeetiI/LABYRINTTI/LABYRINTTI/LABYRINTTI/LABYRINTTI.cs @ 5950

Revision 5950, 1.2 KB checked in by vejaihal, 6 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class LABYRINTTI : PhysicsGame
10{
11    PhysicsObject pelaaja1;
12    Image olionKuva = LoadImage("labyrinttipelihahmo2015");
13
14    public override void Begin()
15    {
16        pelaaja1 = new PhysicsObject(200, 200);
17        Add(pelaaja1);
18        pelaaja1.Image = olionKuva;
19        Shape muoto = Shape.FromImage(olionKuva);
20        pelaaja1.Shape = muoto;
21
22
23        Level.Background.Color = Color.Maroon;
24
25
26        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down,
27          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0));
28        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down,
29          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0));
30        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down,
31          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000));
32        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down,
33          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000));
34
35
36        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
37    }
38
39    void LiikutaPelaajaa(Vector vektori)
40    {
41
42        pelaaja1.Push(vektori);
43    }
44
45
46
47
48}
49// TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
50
51
52
53
54
55
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.