source: 2015/24/MikeJ/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8.cs @ 5947

Revision 5947, 2.2 KB checked in by mijarvin, 4 years ago (diff)

stuffs

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class FysiikkaPeli8 : PhysicsGame
10{
11
12    Vector nopeusvasenmalle = new Vector(-1700.0, 0.0);
13    Vector nopeusoikealle = new Vector(1700.0, 0.0);
14    Vector nopeusalkaa = new Vector(0.0, 2500.0);
15
16    PhysicsObject rocket;
17
18    Image rocketpic = LoadImage("Rocketgame");
19
20    public override void Begin()
21    {
22        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
23
24        Luorocket();
25        Ohjaimet();
26        luokentta();
27
28        Camera.ZoomFactor = 2;
29        Camera.Follow(rocket);
30
31        IsFullScreen = true;
32
33        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
34    }
35
36    void Luorocket()
37    {
38        rocket = new PhysicsObject(rocketpic);
39        //rocket.Image = rocketpic;
40        rocket.Shape = Shape.FromImage(rocketpic);
41        rocket.X = 0;
42        rocket.Y = -500;
43        rocket.Mass = 7;
44        rocket.LinearDamping = 0.98;
45        //rocket.Color = Color.Aquamarine;
46        Add(rocket);
47    }
48
49    void Ohjaimet()
50    {
51        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, Asetanopeus, "Pelaaja liikuta rocketia vasenmalle", rocket, nopeusvasenmalle);
52        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Asetanopeus, "Pelaaja liikuta rocketia oikealle", rocket, nopeusoikealle);
53        Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Up, Asetanopeus, "Pelaaja Aloitaa Pelin", rocket, nopeusalkaa);
54    }
55   
56
57    void Asetanopeus(PhysicsObject rocket, Vector nopeus)
58    {
59        rocket.Push(nopeus);
60    }
61
62    void luokentta()
63    {
64        Level.Background.CreateStars(500);
65
66        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("KenttaFirstTry");
67        ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoMeteoriiti);
68
69        ruudut.Execute(20.0, 20.0);
70
71    }
72
73    void LuoMeteoriiti(Vector Meteoriiti, double leveys, double korkeus)
74    {
75        PhysicsObject Taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus);
76        Taso.Position = Meteoriiti;
77        //taso.collided
78        Taso.Color = Color.DarkRed;
79        Add(Taso);
80    }
81
82    void camera()
83    {
84       
85    }
86
87   
88}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.