source: 2015/24/JustusL/pong/pong/pong/pong.cs @ 5917

Revision 5917, 1.6 KB checked in by juleppaa, 8 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class pong : PhysicsGame
10{
11    PhysicsObject pallo;
12    public override void Begin()
13    {
14        LuoKentta();
15        AloitaPeli();
16        AsetaOhjaimet();
17        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
18       
19    }
20    void AloitaPeli()
21    {
22        Vector impulssi = new Vector(400.0, 0.0);
23        pallo.Hit(impulssi);
24    } 
25    void LuoKentta() {
26
27
28        Level.Width = Screen.Width; 
29        Camera.ZoomToLevel();
30         pallo = new PhysicsObject(40.0, 40.0);
31        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
32        Add(pallo);
33   
34        pallo.Shape = Shape.Circle;
35        pallo.X = -200.0;
36        pallo.Y = 0.0;
37        pallo.Restitution = 1.0;
38        Level.CreateBorders(1.0, false);
39        Level.Background.Color = Color.DarkGreen;
40
41        LuoMaila(Level.Left + 20.0, 0.0);
42        LuoMaila(Level.Right - 20.0, 0.0);
43
44    }
45    void AsetaOhjaimet()
46    {
47        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
48Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaMailaYlös, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös"); 
49   
50    }
51    void AsetaNopeus(PhysicsObject maila, Vector nopeus)
52    {
53        maila.Velocity = nopeus;
54    }
55
56    void LuoMaila(double x, double y)
57    {
58        PhysicsObject maila = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 100.0);
59        maila.Shape = Shape.Rectangle;
60        maila.X = x;
61        maila.Y = y;
62        maila.Restitution = 1.0;
63        Add(maila);
64    }
65}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.