source: 2014/koodauskerho/38/PietuR/SoHaG/SoHaG/SoHaG/SoHaG.cs @ 6522

Revision 6522, 1.0 KB checked in by misakana, 4 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class SoHaG : PhysicsGame
10{
11
12    Image SeinanKuva = LoadImage("Seina01");
13
14    public override void Begin()
15    {
16        LuoKentta01();
17
18        PhysicsObject Tyyppi = new PhysicsObject(100, 100);
19        Tyyppi.Shape = Shape.Octagon;
20        Add(Tyyppi);
21
22        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
23    }
24
25       
26        void LuoKentta01 ()
27        {
28            ColorTileMap Ruudut  = ColorTileMap.FromLevelAsset("Kenttä01");
29           
30            Ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoSeina);
31
32            Ruudut.Execute(20, 20);
33
34        }
35
36        void LuoSeina(Vector Paikka, double leveys, double korkeus)
37      {
38          PhysicsObject Seina = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus);
39            Seina.Position = Paikka;
40            Seina.Image = SeinanKuva;
41            Add(Seina);
42      }
43}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.