source: 2014/30/IiroM/Entiiä/Entiiä/Entiiä/Entiiä.cs @ 5514

Revision 5514, 1.5 KB checked in by iimlart, 9 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Entiiä : PhysicsGame
10{
11    Image tyyppiKuva = LoadImage("tyyppi");
12    Shape tyyppiMuoto;
13    Image tyyppiMaastoLevel = LoadImage("tyyppiMaastoLevel");
14   
15   
16    public override void Begin()
17    {
18        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
19        //
20        //Player
21        //
22        PlatformCharacter tyyppi = new PlatformCharacter(48, 82);
23        Add(tyyppi);
24        IsFullScreen = true;
25        tyyppiMuoto = Shape.FromImage(tyyppiKuva);
26        //PhysicsObject tyyppi = new PhysicsObject(35.0, 75.0, tyyppiMuoto);
27        tyyppi.Color = Color.Azure;
28        tyyppi.Image = tyyppiKuva;
29        tyyppi.Y = Level.Bottom-34.50;
30       
31       
32        Add(tyyppi);
33        //
34        //platform
35        //
36        PhysicsObject tyyppiMaastoLevelu = new PhysicsObject(3500.0, 75.0);
37        tyyppiMaastoLevelu.Color = Color.Azure;
38        tyyppiMaastoLevelu.Image = tyyppiMaastoLevel;
39        tyyppiMaastoLevelu.Y = Level.Bottom - 110;
40       
41
42        Add(tyyppiMaastoLevelu);
43        //Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down);
44        //Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down,);
45        //Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down,);
46        //Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down,);
47        //Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down,);
48        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
49    }
50
51}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.