1 | using System; |
---|
2 | using System.Collections.Generic; |
---|
3 | using Jypeli; |
---|
4 | using Jypeli.Assets; |
---|
5 | using Jypeli.Controls; |
---|
6 | using Jypeli.Effects; |
---|
7 | using Jypeli.Widgets; |
---|
8 | |
---|
9 | public class Zombie_attack_ : Game |
---|
10 | { |
---|
11 | PhysicsObject pelaaja; |
---|
12 | |
---|
13 | public override void Begin() |
---|
14 | { |
---|
15 | Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); |
---|
16 | } |
---|
17 | |
---|
18 | void LuoKentta() |
---|
19 | { |
---|
20 | ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("Kenttä"); |
---|
21 | |
---|
22 | ruudut.SetTileMethod(Color.Harlequin, LuoPelaaja); |
---|
23 | ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso); |
---|
24 | ruudut.SetTileMethod(Color.Gold, LuoTahti); |
---|
25 | ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoVihollinen); |
---|
26 | |
---|
27 | ruudut.Execute(20, 20); |
---|
28 | } |
---|
29 | |
---|
30 | void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
31 | { |
---|
32 | pelaaja = new PhysicsObject(10, 10); |
---|
33 | pelaaja.Position = paikka; |
---|
34 | //AddCollisionHandler(LuoPelaaja, "tahti", TormaaTahteen); |
---|
35 | Add(pelaaja); |
---|
36 | } |
---|
37 | |
---|
38 | void LuoTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
39 | { |
---|
40 | PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
41 | taso.Position = paikka; |
---|
42 | //taso.Image 0 groundImage; |
---|
43 | taso.CollisionIgnoreGroup = 1; |
---|
44 | Add(taso); |
---|
45 | } |
---|
46 | |
---|
47 | void LuoTahti(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
48 | { |
---|
49 | PhysicsObject tahti = PhysicsObject.CreateStaticObject(10.0, 10.0); |
---|
50 | tahti.IgnoresCollisionResponse = true; |
---|
51 | tahti.Position = paikka; |
---|
52 | //tahti.Image = tahdenKuva; |
---|
53 | tahti.Tag = "tahti"; |
---|
54 | Add(tahti, 1); |
---|
55 | } |
---|
56 | |
---|
57 | void LuoVihollinen(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
58 | { |
---|
59 | PhysicsObject zombi = new PhysicsObject(40, 20); |
---|
60 | |
---|
61 | } |
---|
62 | |
---|
63 | |
---|
64 | |
---|
65 | |
---|
66 | |
---|
67 | |
---|
68 | |
---|
69 | } |
---|