1 | using System; |
---|
2 | using System.Collections.Generic; |
---|
3 | using Jypeli; |
---|
4 | using Jypeli.Assets; |
---|
5 | using Jypeli.Controls; |
---|
6 | using Jypeli.Effects; |
---|
7 | using Jypeli.Widgets; |
---|
8 | |
---|
9 | public class turhakepeli : PhysicsGame |
---|
10 | { |
---|
11 | |
---|
12 | IntMeter vihollistenMaara = new IntMeter(0, 0, 0); |
---|
13 | |
---|
14 | PhysicsObject pelaaja; |
---|
15 | PhysicsObject turhake; |
---|
16 | Image hahmo = LoadImage("pelaaja"); |
---|
17 | Image valikonKuva = LoadImage("valikko"); |
---|
18 | Image hyokkauksenKuva = LoadImage("hyokkaus"); |
---|
19 | Image alaseina = LoadImage("ala"); |
---|
20 | Image sivuseina = LoadImage("sivu"); |
---|
21 | Image oikeayla = LoadImage("oikeaYla"); |
---|
22 | Image oikeaSeina = LoadImage("sivuOikea"); |
---|
23 | Image OikeaAla = LoadImage("oikeaAla"); |
---|
24 | Image VasenAla = LoadImage("vasenAla"); |
---|
25 | Image VasenYla = LoadImage("vasenYla"); |
---|
26 | Image hahmoHyokkaa = LoadImage("pelaajaHyokkaa"); |
---|
27 | Image kuollut = LoadImage("kuollut"); |
---|
28 | |
---|
29 | DoubleMeter enkkaLaskuri; |
---|
30 | DoubleMeter energiaLaskuri; |
---|
31 | const double TIILENLEVEYS = 20; |
---|
32 | const double TIILENKORKEUS = 20; |
---|
33 | |
---|
34 | private Image[] hahmonLiikeAlas = LoadImages("hahmo01", "hahmo02"); |
---|
35 | private Image[] hahmonLiikeYlos = LoadImages("hahmo01", "hahmo02"); |
---|
36 | private Image[] hahmonLiikeOikea = LoadImages("hahmo01", "hahmo02"); |
---|
37 | Image taustaKuva = LoadImage("maa"); |
---|
38 | Timer energianKasvattaja; |
---|
39 | |
---|
40 | public override void Begin() |
---|
41 | { |
---|
42 | |
---|
43 | AloitaPeli(); |
---|
44 | |
---|
45 | |
---|
46 | |
---|
47 | } |
---|
48 | |
---|
49 | |
---|
50 | void LisaaOhjaimet() |
---|
51 | { |
---|
52 | PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); |
---|
53 | |
---|
54 | Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, HahmonAnimaatioOikea, null, hahmonLiikeOikea); |
---|
55 | Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, AnimaatioLopetus, null); |
---|
56 | |
---|
57 | Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, HahmonAnimaatioOikea, null, hahmonLiikeOikea); |
---|
58 | Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, AnimaatioLopetus, null); |
---|
59 | |
---|
60 | Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, HahmonAnimaatio, null, hahmonLiikeAlas); |
---|
61 | Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, AnimaatioLopetus, null); |
---|
62 | |
---|
63 | Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, HahmonAnimaatio, null, hahmonLiikeYlos); |
---|
64 | Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, AnimaatioLopetus, null); |
---|
65 | |
---|
66 | Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, Liiku, null, new Vector(0, 900)); |
---|
67 | Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, Liiku, null, Vector.Zero); |
---|
68 | Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, Liiku, null, new Vector(0, -900)); |
---|
69 | Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, Liiku, null, Vector.Zero); |
---|
70 | Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Liiku, null, new Vector(900, 0)); |
---|
71 | Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, Liiku, null, Vector.Zero); |
---|
72 | Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, Liiku, null, new Vector(-900, 0)); |
---|
73 | Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, Liiku, null, Vector.Zero); |
---|
74 | Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed, Hyokkaa, null); |
---|
75 | |
---|
76 | Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, KysyPoistumista, "Lopeta peli"); |
---|
77 | } |
---|
78 | void HahmonAnimaatioOikea(Image[] hahmonLiikeOikea) |
---|
79 | { |
---|
80 | if (pelaaja.Velocity != Vector.Zero) return; |
---|
81 | pelaaja.Animation = new Animation(hahmonLiikeOikea); |
---|
82 | pelaaja.Animation.FPS = 5; |
---|
83 | pelaaja.Animation.Start(); |
---|
84 | } |
---|
85 | |
---|
86 | |
---|
87 | void Liiku(Vector vektori) |
---|
88 | { |
---|
89 | if (vektori == Vector.Zero) |
---|
90 | { |
---|
91 | int apu = 0; |
---|
92 | int kierrokset = 4; |
---|
93 | Timer pelaajanPysayttaja = new Timer(); |
---|
94 | pelaajanPysayttaja.Interval = 0.1; |
---|
95 | pelaajanPysayttaja.Timeout += delegate |
---|
96 | { |
---|
97 | apu++; |
---|
98 | pelaaja.Velocity = pelaaja.Velocity / 2; |
---|
99 | if (apu == kierrokset) pelaaja.Velocity = Vector.Zero; |
---|
100 | }; |
---|
101 | pelaajanPysayttaja.Start(kierrokset); |
---|
102 | |
---|
103 | } |
---|
104 | else pelaaja.Push(vektori); |
---|
105 | } |
---|
106 | void KysyPoistumista() |
---|
107 | { |
---|
108 | IsPaused = true; |
---|
109 | MultiSelectWindow valikko = new MultiSelectWindow("menu", "back to game", "quit game"); |
---|
110 | valikko.AddItemHandler(1, Exit); |
---|
111 | valikko.AddItemHandler(0, delegate { IsPaused = false; }); |
---|
112 | valikko.Color = Color.Black; |
---|
113 | valikko.Color = Color.Transparent; |
---|
114 | valikko.SelectionColor = Color.Black; |
---|
115 | valikko.Image = valikonKuva; |
---|
116 | Add(valikko); |
---|
117 | } |
---|
118 | |
---|
119 | |
---|
120 | void LuoKentta() |
---|
121 | { |
---|
122 | //ClearAll(); |
---|
123 | |
---|
124 | // TODO kuollessa kertaa zoomin ja kaikkee |
---|
125 | |
---|
126 | vihollistenMaara.Value = 0; |
---|
127 | vihollistenMaara.MaxValue = 0; |
---|
128 | vihollistenMaara.MinValue = 0; |
---|
129 | Level.Background.Image = taustaKuva; |
---|
130 | |
---|
131 | |
---|
132 | pelaaja = new PhysicsObject(TIILENLEVEYS, TIILENKORKEUS); |
---|
133 | |
---|
134 | |
---|
135 | //1. Luetaan kuva uuteen ColorTileMappiin, kuvan nimen perässä ei .png-päätettä. |
---|
136 | ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset(RandomGen.SelectOne("kentta", "kentta02")); |
---|
137 | |
---|
138 | //2. Kerrotaan mitä aliohjelmaa kutsutaan, kun tietyn värinen pikseli tulee vastaan kuvatiedostossa. |
---|
139 | ruudut.SetTileMethod(Color.Blue, LuoPelaaja); |
---|
140 | ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoSivuseina); |
---|
141 | ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoAlaseina); |
---|
142 | ruudut.SetTileMethod(Color.White, LuoOikeaYla); |
---|
143 | ruudut.SetTileMethod(Color.Yellow, LuoOikea); |
---|
144 | ruudut.SetTileMethod(new Color(138, 138, 138), LuoOikeaAla); |
---|
145 | ruudut.SetTileMethod(new Color(155, 0, 255), LuoVasenAla); |
---|
146 | ruudut.SetTileMethod(new Color(255, 145, 0), LuoVasenYla); |
---|
147 | ruudut.SetTileMethod(new Color(127, 0, 55), LuoVihollinen); |
---|
148 | |
---|
149 | |
---|
150 | |
---|
151 | //3. Execute luo kentän |
---|
152 | // Parametreina leveys ja korkeus |
---|
153 | ruudut.Execute(TIILENLEVEYS, TIILENKORKEUS); |
---|
154 | Level.Background.TileToLevel(); |
---|
155 | vihollistenMaara.LowerLimit += KenttaLapi; |
---|
156 | |
---|
157 | energianKasvattaja = new Timer(); |
---|
158 | energianKasvattaja.Interval = 2.0; |
---|
159 | energianKasvattaja.Timeout += delegate { energiaLaskuri.Value++; if (energiaLaskuri.Value >= 10) energianKasvattaja.Stop(); }; |
---|
160 | |
---|
161 | LuoVihuNaytto(); |
---|
162 | |
---|
163 | //Timer vihunLuontiAjastin = new Timer(); |
---|
164 | //vihunLuontiAjastin.Interval = 1.0; |
---|
165 | //vihunLuontiAjastin.Timeout += delegate { LuoVihollinen(new Vector(RandomGen.NextDouble(Level.Left+20, Level.Right-20), RandomGen.NextDouble (Level.Bottom+20, Level.Top-20)));}; |
---|
166 | //vihunLuontiAjastin.Start(); |
---|
167 | |
---|
168 | } |
---|
169 | |
---|
170 | void LuoVihuNaytto() |
---|
171 | { |
---|
172 | Label pisteNaytto = new Label(); |
---|
173 | pisteNaytto.X = Screen.Left + 100; |
---|
174 | pisteNaytto.Y = Screen.Top - 100; |
---|
175 | pisteNaytto.TextColor = Color.Black; |
---|
176 | pisteNaytto.Color = Color.White; |
---|
177 | |
---|
178 | pisteNaytto.BindTo(vihollistenMaara); |
---|
179 | Add(pisteNaytto); |
---|
180 | } |
---|
181 | |
---|
182 | void LuoAlaseina(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
183 | { |
---|
184 | PhysicsObject ala = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
185 | ala.Position = paikka; |
---|
186 | ala.CollisionIgnoreGroup = 1; |
---|
187 | ala.Image = alaseina; |
---|
188 | Add(ala); |
---|
189 | |
---|
190 | |
---|
191 | } |
---|
192 | void LuoVasenAla(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
193 | { |
---|
194 | PhysicsObject vasenAla = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
195 | vasenAla.Position = paikka; |
---|
196 | vasenAla.CollisionIgnoreGroup = 1; |
---|
197 | vasenAla.Image = VasenAla; |
---|
198 | Add(vasenAla); |
---|
199 | |
---|
200 | |
---|
201 | } |
---|
202 | |
---|
203 | void LuoVasenYla(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
204 | { |
---|
205 | PhysicsObject vasenYla = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
206 | vasenYla.Position = paikka; |
---|
207 | vasenYla.CollisionIgnoreGroup = 1; |
---|
208 | vasenYla.Image = VasenYla; |
---|
209 | Add(vasenYla); |
---|
210 | |
---|
211 | |
---|
212 | } |
---|
213 | |
---|
214 | |
---|
215 | void LuoOikeaAla(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
216 | { |
---|
217 | PhysicsObject oikeaAla = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
218 | oikeaAla.Position = paikka; |
---|
219 | oikeaAla.CollisionIgnoreGroup = 1; |
---|
220 | oikeaAla.Image = OikeaAla; |
---|
221 | Add(oikeaAla); |
---|
222 | |
---|
223 | |
---|
224 | } |
---|
225 | |
---|
226 | void LuoOikea(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
227 | { |
---|
228 | PhysicsObject oikea = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
229 | oikea.Position = paikka; |
---|
230 | oikea.CollisionIgnoreGroup = 1; |
---|
231 | oikea.Image = oikeaSeina; |
---|
232 | Add(oikea); |
---|
233 | |
---|
234 | |
---|
235 | } |
---|
236 | |
---|
237 | |
---|
238 | |
---|
239 | void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
240 | { |
---|
241 | |
---|
242 | pelaaja.Image = hahmo; |
---|
243 | pelaaja.Position = paikka; |
---|
244 | pelaaja.CanRotate = false; |
---|
245 | pelaaja.Restitution = 1; |
---|
246 | pelaaja.MaxVelocity = 300; |
---|
247 | pelaaja.LinearDamping = 0.9; |
---|
248 | pelaaja.Shape = Shape.Circle; |
---|
249 | Add(pelaaja); |
---|
250 | AddCollisionHandler(pelaaja, "vihu", OsuuViholliseen); |
---|
251 | |
---|
252 | } |
---|
253 | |
---|
254 | |
---|
255 | void LuoSivuseina(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
256 | { |
---|
257 | PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
258 | taso.Position = paikka; |
---|
259 | taso.CollisionIgnoreGroup = 1; |
---|
260 | taso.Image = sivuseina; |
---|
261 | Add(taso); |
---|
262 | } |
---|
263 | void LuoOikeaYla(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
264 | { |
---|
265 | PhysicsObject ala = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); |
---|
266 | ala.Position = paikka; |
---|
267 | ala.CollisionIgnoreGroup = 1; |
---|
268 | ala.Image = oikeayla; |
---|
269 | Add(ala); |
---|
270 | |
---|
271 | } |
---|
272 | |
---|
273 | |
---|
274 | private void LuoVihollinen(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
---|
275 | { |
---|
276 | Vihu vihollinen = new Vihu(leveys, korkeus); |
---|
277 | |
---|
278 | vihollinen.ElamaLaskuri = new IntMeter(5, 0, 5); |
---|
279 | vihollinen.Position = paikka; |
---|
280 | Add(vihollinen); |
---|
281 | vihollinen.Restitution = 1.5; |
---|
282 | vihollinen.Tag = "vihu"; |
---|
283 | |
---|
284 | //vihollinen.MoveTo(new Vector(RandomGen.NextDouble(Level.Left, Level.Right), Level.Bottom - 250), 500); //{ vihollisLaskuri.Value++; }); |
---|
285 | FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain(pelaaja); |
---|
286 | seuraajanAivot.Speed = 50.0; |
---|
287 | seuraajanAivot.DistanceClose = 200; |
---|
288 | seuraajanAivot.TargetClose += delegate |
---|
289 | { |
---|
290 | seuraajanAivot.Active = true; |
---|
291 | vihollinen.Hit(new Vector(0, -5000)); |
---|
292 | |
---|
293 | }; |
---|
294 | |
---|
295 | vihollinen.Brain = seuraajanAivot; |
---|
296 | vihollistenMaara.MaxValue++; |
---|
297 | vihollistenMaara.Value = vihollistenMaara.MaxValue; |
---|
298 | |
---|
299 | } |
---|
300 | void KenttaLapi() |
---|
301 | { |
---|
302 | //MessageDisplay.Add("Läpäisit kentän"); |
---|
303 | ClearAll(); |
---|
304 | AloitaPeli(); |
---|
305 | } |
---|
306 | void Hyokkaa() |
---|
307 | { |
---|
308 | |
---|
309 | PhysicsObject hyokkaus = new PhysicsObject(30, 30); |
---|
310 | hyokkaus.Position = pelaaja.Position; |
---|
311 | hyokkaus.Image = hyokkauksenKuva; |
---|
312 | hyokkaus.CollisionIgnoreGroup = 1; |
---|
313 | hyokkaus.Shape = Shape.Circle; |
---|
314 | |
---|
315 | |
---|
316 | |
---|
317 | |
---|
318 | if (energiaLaskuri.Value > 0) |
---|
319 | { |
---|
320 | energiaLaskuri.Value--; |
---|
321 | Add(hyokkaus); |
---|
322 | if (energiaLaskuri.Value < 10) |
---|
323 | { |
---|
324 | |
---|
325 | if (!energianKasvattaja.Enabled) |
---|
326 | { |
---|
327 | energianKasvattaja.Start(); |
---|
328 | } |
---|
329 | |
---|
330 | } |
---|
331 | } |
---|
332 | |
---|
333 | hyokkaus.CanRotate = false; |
---|
334 | AxleJoint liitos = new AxleJoint(pelaaja, hyokkaus); |
---|
335 | Add(liitos); |
---|
336 | pelaaja.Image = hahmoHyokkaa; |
---|
337 | AddCollisionHandler(hyokkaus, "vihu", HyokkausOsuu); |
---|
338 | //pelaaja. |
---|
339 | |
---|
340 | Timer.SingleShot(0.5, delegate { |
---|
341 | hyokkaus.Destroy(); |
---|
342 | pelaaja.Image = hahmo; |
---|
343 | //if (pelaaja.Animation != null) pelaaja.Animation.Start(); |
---|
344 | }); |
---|
345 | //AddCollisionHandler(hyokkaus, "vihu", ); |
---|
346 | |
---|
347 | } |
---|
348 | |
---|
349 | |
---|
350 | void HahmonAnimaatio(Image[] hahmonLiike) |
---|
351 | { |
---|
352 | if (pelaaja.Velocity != Vector.Zero) return; |
---|
353 | pelaaja.Animation = new Animation(hahmonLiike); |
---|
354 | pelaaja.Animation.FPS = 5; |
---|
355 | pelaaja.Animation.Start(); |
---|
356 | } |
---|
357 | |
---|
358 | |
---|
359 | void AnimaatioLopetus() |
---|
360 | { |
---|
361 | pelaaja.Animation.Stop(); |
---|
362 | pelaaja.Image = hahmo; |
---|
363 | } |
---|
364 | void HyokkausOsuu(PhysicsObject hyokkaus, PhysicsObject kohde) |
---|
365 | { |
---|
366 | if (kohde.Tag.Equals("vihu")) |
---|
367 | { |
---|
368 | OsuVihuun(kohde); |
---|
369 | |
---|
370 | } |
---|
371 | } |
---|
372 | private void OsuVihuun(PhysicsObject kohde) |
---|
373 | { |
---|
374 | //Explosion rajahdys = new Explosion(150); |
---|
375 | //rajahdys.Position = kohde.Position; |
---|
376 | //rajahdys.ShockwaveColor = Color.Transparent; |
---|
377 | //Add(rajahdys); |
---|
378 | |
---|
379 | |
---|
380 | (kohde as Vihu).ElamaLaskuri.Value--; |
---|
381 | if ((kohde as Vihu).ElamaLaskuri.Value <= 0) |
---|
382 | { |
---|
383 | kohde.Destroy(); |
---|
384 | vihollistenMaara.Value--; |
---|
385 | } |
---|
386 | } |
---|
387 | |
---|
388 | void LuoEnkkaLaskuri() |
---|
389 | { |
---|
390 | enkkaLaskuri = new DoubleMeter(10); |
---|
391 | enkkaLaskuri.MaxValue = 10; |
---|
392 | enkkaLaskuri.LowerLimit += ElamaLoppui; |
---|
393 | |
---|
394 | ProgressBar elamaPalkki = new ProgressBar(150, 20); |
---|
395 | elamaPalkki.X = Screen.Left + 150; |
---|
396 | elamaPalkki.Y = Screen.Top - 20; |
---|
397 | elamaPalkki.BindTo(enkkaLaskuri); |
---|
398 | Add(elamaPalkki); |
---|
399 | } |
---|
400 | |
---|
401 | void ElamaLoppui() |
---|
402 | { |
---|
403 | |
---|
404 | |
---|
405 | //IsPaused = true; |
---|
406 | //pelaaja.Image = kuollut; |
---|
407 | //MessageDisplay.Add("aodihb"); |
---|
408 | //Label teksti = new Label("GAME OVER!!!"); |
---|
409 | //teksti.TextScale = new Vector(3, 3); |
---|
410 | //Add(teksti); |
---|
411 | //teksti.Color = Color.Transparent; |
---|
412 | |
---|
413 | IsPaused = true; |
---|
414 | MultiSelectWindow valikko = new MultiSelectWindow("Game Over", "Restart", "Quit Game"); |
---|
415 | valikko.AddItemHandler(1, Exit); |
---|
416 | valikko.AddItemHandler(0, delegate { AloitaPeli(); }); |
---|
417 | valikko.Color = Color.Black; |
---|
418 | valikko.Color = Color.Transparent; |
---|
419 | valikko.SelectionColor = Color.Black; |
---|
420 | valikko.Image = valikonKuva; |
---|
421 | Add(valikko); |
---|
422 | |
---|
423 | |
---|
424 | |
---|
425 | } |
---|
426 | void AloitaPeli() |
---|
427 | { |
---|
428 | ClearAll(); |
---|
429 | IsPaused = false; |
---|
430 | Mouse.IsCursorVisible = false; |
---|
431 | |
---|
432 | |
---|
433 | Level.Background.Image = taustaKuva; |
---|
434 | Level.Background.TileToLevel(); |
---|
435 | Camera.StayInLevel = true; |
---|
436 | |
---|
437 | |
---|
438 | //GameObject taustaPilvet = new GameObject(10000, 10000); |
---|
439 | // taustaPilvet.Image = taustaKuva; |
---|
440 | //Add(taustaPilvet, -3); |
---|
441 | //Layers[-3].RelativeTransition = new Vector(0.5, 0.5); |
---|
442 | |
---|
443 | |
---|
444 | |
---|
445 | SmoothTextures = false; |
---|
446 | Level.Background.Color = Color.Brown; |
---|
447 | |
---|
448 | //hahmonLiike = LoadAnimation("hahmo"); |
---|
449 | |
---|
450 | LuoKentta(); |
---|
451 | |
---|
452 | LisaaOhjaimet(); |
---|
453 | |
---|
454 | LuoEnkkaLaskuri(); |
---|
455 | |
---|
456 | LuoEnergiaLaskuri(); |
---|
457 | |
---|
458 | |
---|
459 | |
---|
460 | |
---|
461 | |
---|
462 | |
---|
463 | Camera.Zoom(4); |
---|
464 | |
---|
465 | |
---|
466 | turhake = new PhysicsObject(10, 10); |
---|
467 | turhake.Color = Color.Gray; |
---|
468 | Add(turhake); |
---|
469 | Camera.FollowedObject = pelaaja; |
---|
470 | } |
---|
471 | |
---|
472 | |
---|
473 | |
---|
474 | void OsuuViholliseen(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject vihu) |
---|
475 | { |
---|
476 | |
---|
477 | if (vihu.Tag.Equals("vihu")) |
---|
478 | { |
---|
479 | enkkaLaskuri.Value--; |
---|
480 | } |
---|
481 | } |
---|
482 | void LuoEnergiaLaskuri() |
---|
483 | { |
---|
484 | energiaLaskuri = new DoubleMeter(10); |
---|
485 | energiaLaskuri.MaxValue = 10; |
---|
486 | //energiaLaskuri.LowerLimit += ElamaLoppui; |
---|
487 | |
---|
488 | ProgressBar energiaPalkki = new ProgressBar(150, 20); |
---|
489 | energiaPalkki.X = Screen.Left + 150; |
---|
490 | energiaPalkki.Y = Screen.Top - 50; |
---|
491 | energiaPalkki.BindTo(energiaLaskuri); |
---|
492 | energiaPalkki.Color = Color.Blue; |
---|
493 | |
---|
494 | Add(energiaPalkki); |
---|
495 | energiaPalkki.Color = Color.Blue; |
---|
496 | } |
---|
497 | |
---|
498 | |
---|
499 | |
---|
500 | } |
---|
501 | class Vihu : PhysicsObject |
---|
502 | { |
---|
503 | private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(3, 0, 3); |
---|
504 | public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } set { elamaLaskuri = value; } } |
---|
505 | |
---|
506 | public Vihu(double leveys, double korkeus) |
---|
507 | : base(leveys, korkeus) |
---|
508 | { |
---|
509 | //elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); }; |
---|
510 | } |
---|
511 | } |
---|