1 | using System; |
---|
2 | using System.Collections.Generic; |
---|
3 | using Jypeli; |
---|
4 | using Jypeli.Assets; |
---|
5 | using Jypeli.Controls; |
---|
6 | using Jypeli.Effects; |
---|
7 | using Jypeli.Widgets; |
---|
8 | |
---|
9 | public class TaisteluAreena : PhysicsGame |
---|
10 | { |
---|
11 | LaserGun pelaajan1Ase; |
---|
12 | //PhysicsObject ammus; |
---|
13 | PlatformCharacter piisoni; |
---|
14 | |
---|
15 | public override void Begin() |
---|
16 | { |
---|
17 | LuoAlkuValikko(); |
---|
18 | |
---|
19 | |
---|
20 | } |
---|
21 | |
---|
22 | |
---|
23 | void LuoAlkuValikko() |
---|
24 | { |
---|
25 | MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", "Aloita peli", "Parhaat pisteet", "Lopeta"); |
---|
26 | Add(alkuValikko); |
---|
27 | |
---|
28 | alkuValikko.AddItemHandler(0, AloitaPeli); |
---|
29 | alkuValikko.AddItemHandler(1, ParhaatPisteet); |
---|
30 | alkuValikko.AddItemHandler(2, Exit); |
---|
31 | } |
---|
32 | |
---|
33 | |
---|
34 | void AloitaPeli() |
---|
35 | { |
---|
36 | ClearAll(); |
---|
37 | LuoKentta(); |
---|
38 | LuoPelattavaOlio(); |
---|
39 | LisaaOhjaimet(); |
---|
40 | |
---|
41 | } |
---|
42 | |
---|
43 | |
---|
44 | void ParhaatPisteet() |
---|
45 | { |
---|
46 | |
---|
47 | } |
---|
48 | |
---|
49 | |
---|
50 | void LuoKentta() |
---|
51 | { |
---|
52 | Level.Background.CreateGradient(Color.White, Color.Blue); |
---|
53 | |
---|
54 | } |
---|
55 | |
---|
56 | |
---|
57 | void LisaaOhjaimet() |
---|
58 | { |
---|
59 | Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, |
---|
60 | Ammu, "Ammu aseella.",pelaajan1Ase); |
---|
61 | PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); |
---|
62 | Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); |
---|
63 | } |
---|
64 | void LuoPelattavaOlio() |
---|
65 | { |
---|
66 | piisoni = new PlatformCharacter(500, 500); |
---|
67 | piisoni.Image = LoadImage("kanatyyppi2"); |
---|
68 | pelaajan1Ase = new LaserGun(100, 25); |
---|
69 | pelaajan1Ase.Ammo.Value = 1000; |
---|
70 | pelaajan1Ase.X = +33; |
---|
71 | pelaajan1Ase.Y = -10; |
---|
72 | //pelaajan1Ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; |
---|
73 | |
---|
74 | Add(piisoni); |
---|
75 | |
---|
76 | piisoni.Add(pelaajan1Ase); |
---|
77 | |
---|
78 | } |
---|
79 | void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) |
---|
80 | { |
---|
81 | ammus.Destroy(); |
---|
82 | |
---|
83 | } |
---|
84 | void Ammu(LaserGun ase) |
---|
85 | { |
---|
86 | |
---|
87 | PhysicsObject ammus = ase.Shoot(); |
---|
88 | |
---|
89 | if (ammus != null) |
---|
90 | { |
---|
91 | //ammus.Size *= 3; |
---|
92 | //ammus.Image = ... |
---|
93 | //ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0); |
---|
94 | |
---|
95 | |
---|
96 | } |
---|
97 | } |
---|
98 | } |
---|