source: 2013/27/LeeviN/joku random/joku random/joku random/joku_random.cs @ 4348

Revision 4348, 1.2 KB checked in by Lenatri, 8 years ago (diff)

Talletus.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class joku_random : PhysicsGame
10{
11    public override void Begin()
12    {
13        PhysicsObject pallo = new PhysicsObject(40.0, 40.0);
14        pallo.Shape = Shape.Circle; 
15        pallo.X = -100.0;
16        pallo.Y = 0.0;
17        pallo.LinearDamping = 0.890;
18        Add(pallo);
19        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, Kiihdyta, "Kiihdytä ylöspäin", pallo, new Vector(0, 4000));
20        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, Kiihdyta, "Kiihdytä alaspäin", pallo, new Vector(0, -4000));
21        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, Kiihdyta, "Kiihdytä ylöspäin", pallo, new Vector(-4000,0 ));
22        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Kiihdyta, "Kiihdytä alaspäin", pallo, new Vector(4000, 0));
23
24        Level.CreateBorders();
25
26
27
28        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
29
30        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta Peli");
31        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta Peli");
32    }
33
34    void Kiihdyta(PhysicsObject pallo, Vector suunta)
35    {
36        pallo.Push(suunta);
37    }
38
39}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.