1 | using System; |
---|
2 | using System.Collections.Generic; |
---|
3 | using Jypeli; |
---|
4 | using Jypeli.Assets; |
---|
5 | using Jypeli.Controls; |
---|
6 | using Jypeli.Effects; |
---|
7 | using Jypeli.Widgets; |
---|
8 | |
---|
9 | public class Weaporage : PhysicsGame |
---|
10 | { |
---|
11 | public override void Begin() |
---|
12 | { |
---|
13 | Level.CreateBorders(); |
---|
14 | |
---|
15 | Luopelaaja(); |
---|
16 | |
---|
17 | Gravity = new Vector(0, -1000); |
---|
18 | PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); |
---|
19 | Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); |
---|
20 | } |
---|
21 | |
---|
22 | void Luopelaaja() |
---|
23 | { |
---|
24 | const double perusKoko = 30; |
---|
25 | |
---|
26 | PhysicsObject paa = LuoRuumiinOsa(perusKoko, perusKoko, Shape.Circle, new Vector(0, -150)); |
---|
27 | PhysicsObject keskiVartalo = LuoRuumiinOsa(perusKoko, perusKoko*3, Shape.Rectangle, paa.Position + new Vector(0,-2*perusKoko)); |
---|
28 | PhysicsObject vasenKasi = LuoRuumiinOsa(perusKoko*2, perusKoko/2, Shape.Ellipse, keskiVartalo.Position + new Vector(-35, 30)); |
---|
29 | PhysicsObject vasenKasi2 = LuoRuumiinOsa(perusKoko*2, perusKoko/2, Shape.Ellipse, keskiVartalo.Position + new Vector(-95, 30)); |
---|
30 | PhysicsObject oikeaKasi = LuoRuumiinOsa(perusKoko*2, perusKoko/2, Shape.Ellipse, keskiVartalo.Position + new Vector(35, 30)); |
---|
31 | PhysicsObject oikeaKasi2 = LuoRuumiinOsa(perusKoko*2, perusKoko/2, Shape.Ellipse, keskiVartalo.Position + new Vector(95, 30)); |
---|
32 | PhysicsObject vasenJalka = LuoRuumiinOsa(perusKoko/2 perusKoko*2, Shape.Ellipse, keskiVartalo.Position + new Vector(60, 60)); |
---|
33 | Add(paa); |
---|
34 | Add(keskiVartalo); |
---|
35 | Add(vasenKasi); |
---|
36 | Add(vasenKasi2); |
---|
37 | Add(oikeaKasi); |
---|
38 | Add(oikeaKasi2); |
---|
39 | Add(vasenJalka); |
---|
40 | LiitaYhteen(paa, keskiVartalo, new Vector(0, -5)); |
---|
41 | LiitaYhteen(keskiVartalo, vasenKasi, new Vector(-10, 30)); |
---|
42 | LiitaYhteen(vasenKasi, vasenKasi2, new Vector(-20, 0)); |
---|
43 | LiitaYhteen(keskiVartalo, oikeaKasi, new Vector(10, 30)); |
---|
44 | LiitaYhteen(oikeaKasi, oikeaKasi2, new Vector(20, 0)); |
---|
45 | |
---|
46 | |
---|
47 | |
---|
48 | } |
---|
49 | |
---|
50 | void LiitaYhteen(PhysicsObject ens, PhysicsObject toin, Vector sidosKohta) |
---|
51 | { |
---|
52 | AxleJoint liitos = new AxleJoint(ens, toin, ens.Position + sidosKohta); |
---|
53 | liitos.Softness = 0.0000000005; |
---|
54 | Add(liitos); |
---|
55 | } |
---|
56 | |
---|
57 | PhysicsObject LuoRuumiinOsa(double leveys, double korkeus, Shape muoto, Vector pos) |
---|
58 | { |
---|
59 | PhysicsObject ruumiinOsa = new PhysicsObject(leveys, korkeus, muoto); |
---|
60 | ruumiinOsa.Position = pos; |
---|
61 | ruumiinOsa.Color = Color.Black; |
---|
62 | ruumiinOsa.CollisionIgnoreGroup = 1; |
---|
63 | |
---|
64 | return ruumiinOsa; |
---|
65 | } |
---|
66 | |
---|
67 | } |
---|