source: 2013/26/AkseliT/Jump Game/Jump Game/Jump Game/Jump_Game.cs @ 4216

Revision 4216, 1.1 KB checked in by juiitamm, 7 years ago (diff)

Talletus.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Jump_Game : PhysicsGame
10{
11    PlatformCharacter pelaaja;
12    public override void Begin()
13    {
14        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
15
16        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
17        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
18    }
19
20
21    void LuoKentta()
22    {
23        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("Untitled");
24        ruudut.SetTileMethod(Color.Green, LuoPelaaja);
25        ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso);
26        ruudut.SetTileMethod(Color.Yellow, LuoTahti);
27        ruudut.Execute(20, 20);
28    }
29
30
31    void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
32    {
33        pelaaja = new PlatformCharacter(10, 10);
34        pelaaja.Position = paikka;
35        AddCollisionHandler(pelaaja, "tahti", TormaaTahteen);
36            Add(pelaaja);
37
38    }
39}
40
41    void LuoTaso(Vector
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.